Redevenţa datorată de operatorul de salubrizare al Aiudului rămâne la nivelul din 2011

Conform contractului de delegare de gestiune a serviciului de salubritate al municipiului Aiud, Grupul Greendays, Sucursala Aiud, plăteşte o redevenţă, al cărei cuantum se stabileşte anual de către Consiliul Local, în calitate de concedent al serviciului.

În şedinţa din 29 februarie, aleşii locali aiudeni au votat pentru păstrarea cuantumului din 2011 a redevenţei plătite de Grupul Greendays, sucursala Aiud. Valoarea acesteia este de 3000 de euro/lună, respectiv 36.000 euro/an, operatorul urmând să plătească suma stabilită în lei, la cursul BNR din data plăţii, dar nu mai puţin de 10.626 lei lunar, indiferent de fluctuaţiile cursului valutar.

Referitor la obiectivele stabilite pentru anul 2012, operatorul de salubritate şi-a propus să amenajeze şi ultimele 15 puncte de colectare selectivă a deşeurilor din totalul de 54 câte au fost planificate pentru municipiul Aiud, dar şi să demareze înlocuirea coşurilor stradale. Totodată, Grupul Greendays intenţionează să îşi consolideze relaţia cu utilizatorii, atât prin comunicarea constantă cu aceştia, cât şi prin campaniile de sensibilizare cu privire la colectarea selectivă a deşeurilor şi nu numai, pe care le va derula pe parcursul anului în curs.

„Avem, în prezent, încheiate contracte pentru servicii de salubrizare cu aproximativ 75-78% dintre utilizatori. Sperăm că vom reuşi să îi convingem pe toţi cetăţenii Aiudului, şi aici contăm şi pe sprijinul autorităţilor locale, de faptul că orice persoană produce deşeuri şi, deci, trebuie să încheie contract cu societatea noastră. Tarifele pe care le practicăm sunt, credem noi, rezonabile, iar una dintre constantele politicii noastre este aceea a îmbunătăţirii permanente a serviciilor pe care le oferim”, a declarat Jorge Rodrigues, administratorul Grupului Greendays, sucursala Aiud.

În şedinţa din luna martie, Consiliul Local se va pronunţa şi cu privire la indicatorii de performanţă ai serviciului public de salubrizare. Autorităţile locale monitorizează atent modul în care operatorii de servicii – apă şi canal, salubritate şi transport local – îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale şi deservesc populaţia, în condiţiile în care obiectivul major al acestor concesionări de servicii, iniţiate de primarul Mihai Horaţiu Josan, este acela al creşterii gradului de confort pentru întreaga comunitate.

продвижениевзлом wi fi для android скачать

Despre Redacția ProAlba 40669 Articles
Contact: office@proalba.ro | 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*