În data de 5 iulie a fost publicată în Monitorul Oficial legea care reglementează în mod explicit amplasarea mijloacelor de publicitate stradală (stabilirea zonelor) și regulile aferente care încadrează acest tip de publicitate. Prin înțelesul prezentei legi se enunță și se definesc tipurile de publicitate și modalitatea de abordare a acestora în raport cu evoluția edilitară a orașului.
În conformitate cu noile normative, Primăria Alba Iulia va elabora în termen de 60 de zile de la apariția legii, un regulament ce va cuprinde conduita de amplasare a mijloacelor de publicitate pe domeniul public și privat al municipiului. Acesta va fi adus la cunostința locuitorilor cu două săptămâni înaintea solicitării de aprobare a Consiliului Local Alba Iulia.
Demnă de consemnat este noutatea absolută care interzice amplasarea de mesh-uri sau bannere pe suprafețele vitrate ale clădirilor (vezi magazinul Unirea sau fosta clădire CEC), dar și modul unitar de amplasare a materialelor publicitare pe calcanul blocurilor.
Fii primul care comentează