Cum a luat naștere CTC STORE? Care este povestea din culisele brandului?
CTC STORE, un brand al Cora Trade Center, unul dintre principalii jucători la nivel național din domeniul distribuției articolelor de birotică și papetărie, a luat naștere din dorința de a crea un concept diferit, de a educa clientul final în alegerea articolelor de care are nevoie la birou, la școală sau acasă. E important ce ghiozdan alegem noi parinții pentru cei mici, e important cu ce stilou semnăm un acord la locul de muncă, este important ce creioane colorate folosim atunci când colorăm împreaună cu cei mici. CTC STORE este despre calitate, varietate, culoare și imaginație, CTC STORE este pentru cei mici și pentru cei mari, pentru elevi sau studenți, pentru părinți și bunici.
Ce v-a inspirat în crearea acestui concept de magazin?
În special copiii și părinții lor. M-a inspirat dorința oamenilor de a găsi calitatea în lucruri mărunte, inclusiv în agrafele de birou pe care le folosesc. De inspirație a fost zâmbetul copiilor atunci când desenează primele raze de soare și bucuria părinților atunci când petrec timp în mod creativ cu copiii.
Ce înseamnă pentru dumneavoastră, în prezent, CTC STORE?
Pasiune, pentru că de aici a început totul. Plecând de la pasiunea pentru domeniul biroticii și papetăriei, ne-am axat pe nevoile pieței în materie de produse de calitate și pe dorința de a dezvolta cultura domeniului în rândul consumatorilor individuali.
Care este misiunea magazinului? Ce oferiți în plus față de alte magazine din domeniu?
Misiunea magazinului este aceea de a educa consumatorii, dar și ceilalti jucători din domeniu, cu scopul de a crea o cultură a calității. Fiind la origine o companie de distribuție la nivel național, scopul a fost acela de a le demonstra și altor proprietari de astfel de magazine că este nevoie de un nivel înalt de calitate, la baza acestei concluzii stând peste 3 ani de cercetare continuă a pieței. Înainte de aduce orice produs pe rafturile CTC STORE, acesta este supus unui proces riguros de testare, asigurându-ne, în acest fel, că pe birourile și în ghiozdanele clienților noștri ajung numai produse certificate din punct de vedere al calității și siguranței.
Luna aceasta, magazinul a aniversat 3 ani de existență în Alba Iulia. La mulți ani! Cum ați marcat acest eveniment?
Mulțumim mult! Ne dorim să creștem și să ajungem din ce în ce mai aproape de potențialii noștri clienți. De aceea am marcat frumoasa vârstă de 3 ani prin deschiderea celui de-al doilea magazin CTC STORE în Târgu-Mureș.
Care au fost principiile după care v-ați ghidat atunci când ați ales Târgu-Mureș pentru a deschide un nou magazin?
În primul rând, ne-am dorit să testăm feedback-ul clienților dintr-un alt județ, dintr-o altă regiune a țării, cu caracteristici diferite de cele ale consumatorului din județul Alba, pe care îl cunoaștem de 3 ani. Practic deschiderea de la Târgu-Mureș este un proiect pilot, o cercetare de piață în timp real, dacă se poate numi așa. Mai mult, magazinul din Târgu-Mureș nu este într-un mall, la fel ca și cel din Alba Iulia, iar noi ne dorim o abordare personalizată, ne dorim să cunoștem cât mai multe din caracteristicile tuturor segmentelor de clienți și potențiali clienți. În al doilea rând, nu am ales alt oraș din judetul Alba, pentru că majoritatea magazinelor din domeniu sunt și parteneri Cora Trade Center, iar interesul nostru nu este de a concura cu aceștia, ci de a forma o echipă, cu misiunea comună de a sprijini clienții în a alege ceea ce li se potrivește cel mai bine.
La ceas aniversar, care este cea mai mare satisfacție pe care v-a adus-o CTC STORE?
Bucuria de a vedea zâmbete, reacții pozitive, emoții, curiozitatea din momentul în care clienții noștri fac pentru prima dată cunoștință cu produsele din CTC STORE, dar și bucuria de a fi răsplătiți cu păreri pozitive și gânduri bune.
Care este viziunea pe termen lung a magazinului CTC STORE? Ce planuri de viitor aveți?
Pe viitor umărim generarea francizei CTC STORE și multiplicarea ei la nivel national, scopul acesteia fiind promovarea produselor cu certificări de calitate și de siguranță, ale brand-urilor partenere de renume, precum ghiozdanele Herlitz, acreditate de Societatea Română de Pediatrie, plastilina Artberry din ingrediente non-toxice sau stilourile pentru stângaci, potrivite pentru a sprijini micuții în primii pași în arta scrisului corect.
Ce doriți să le transmiteți clienților CTC STORE?
Le mulțumim pentru că ne trec pragul în fiecare zi și pentru că apreciază creativitatea. Noi vom continua proiectele de cercetare a produselor de calitate și le vom promova în magazinele noastre, recomandând tot ce este mai bun pentru copii, părinți și companiile/instituțiile în care lucrează aceștia din urmă, pentru că am învățat că la baza oricărei decizii bune se regăsește un riguros proces de cercetare.
Fii primul care comentează