E.ON Energie România lansează un serviciu modern, simplu şi confortabil destinat consumatorilor de gaze naturale, şi anume factura în format electronic, pentru care pot opta, începând cu luna martie, toţi clienţii casnici. Faptul că acest tip de serviciu tinde să câştige tot mai mult teren în România este evidenţiat şi de creşterea constantă a numărului de clienţi ai companiei care au optat pentru serviciile online, ajuns în prezent la circa 140.000 de utilizatori. „E.ON Energie România completează suita de servicii online oferite clienţilor prin introducerea facturii electronice, ale cărei beneficii pentru cei care optează pentru acest serviciu sunt reprezentate în primul rând de rapiditate, eficienţă şi timp câştigat. Sperăm că aceste atuuri, alături de confortul pe care îl conferă, vor convinge tot mai mulţi clienţi să opteze pentru factura electronică. Nu în ultimul rând, am vrea să subliniem faptul că fiecare opţiune pentru versiunea online a facturii înseamnă o mână de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii, prin tipărirea a cât mai puţine facturi“, declară Dan Morari, Directorul General E.ON Energie România. Funcţionalităţile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată, totodată, o securitate crescută a datelor cu caracter personal, precum şi reducerea timpului de răspuns la solicitările utilizatorilor. Clienţii vor fi notificaţi lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscală. Clienţii casnici E.ON care doresc să opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale în baza unei opţiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro. E.ON Energie România promovează factura electronică şi printr-o campanie – concurs ,,Drept la ţintă!”, care se va derula în perioada 1 martie – 31 mai a.c., susţinută de fostul internaţional Gheorghe Hagi. La cursa pentru premiile campaniei, care constau în 20 de frigidere si 10 maşini de spălat, pot participa clienţii casnici persoane fizice, înscrierea în concurs fiind făcută automat pe www.myline-eon.ro, prin exprimarea opţiunii pentru primirea facturii în format electronic. Utilizatorii care şi-au exprimat această opţiune înaintea începerii campaniei vor intra automat în tragerea la sorţi. Regulamentul concursului este postat pe pagina web a companiei www.eon-energie-romania.ro.
Articole asemănătoare
Defecțiunea rețelei de gaze din Alba Iulia a fost remediată. Alimentarea cu gaze naturale către cei circa 5000 de consumatori a fost reluată
Vă reamintim faptul că miercuri, 27 ianuarie, echipe ale E.On Gaz au intervenit pentru remedierea unei defecțiuni la rețeaua de gaze din zona străzii Vasile Goldiș din Alba Iulia. În urma avariei, circa 5000 de …
Delgaz Grid a investit, în 2020, peste 7 milioane lei pentru modernizarea sistemului de distribuție a gazelor naturale din județul Alba
Principalele investiții s-au derulat la Alba Iulia, Biia, Sebeș și Cugir. În acest an, compania a planificat înlocuirea a 12,5 km de conducte și branșamente de gaze naturale din județ Alimentarea cu gaze naturale în …
E.ON România: Evitaţi deconectarea şi costurile de reconectare prin achitarea la timp a facturilor
Anul trecut, numărul consumatorilor din aria de responsabilitate a E.ON Energie România deconectaţi pentru restanţe la plata facturilor a fost de circa 58.000 din care 2.200 sunt consumatori din judeţul Alba. Conform legislaţiei actuale, pentru …
Fii primul care comentează