Aproximativ 1000 de albaiulieni au vizitat ieri Caravana „Rabla pentru Periuţa Ta”, parte din campania ”Zâmbeşte România”, ce a avut loc în Parcul Unirii. Oamenii au adus de acasă periuțele de dinți vechi pentru a primi gratuit, în schimb, altele noi, precum și cupoane de reducere de până la 20% pentru 3 tipuri de paste de dinți, din gamele Sensodyne®, Aquafresh® sau Paradontax®, care sunt valabile tot anul, în rețelele magazinelor Cora și DM și în lanțurile de farmacii Catena, Centrofarm, DONA, HelpNet, SensiBlu, Ropharma (în toate punctele de lucru ale acestora din România).
Caravana „Rabla Pentru Periuța Ta” a ajuns astfel la final după ce a fost în București, Bacău, Constanța, Galați și Timișoara.
În cadrul ediției de la Alba Iulia, oamenii au stat de vorbă și cu un medic specialist în sănătatea orală, care a oferit sfaturi și informații utile pentru îngrijirea corectă a dinților.
„Astfel de acțiuni de educare, dar care aduc și soluții concrete în orașele din țară sunt binevenite. Mesajul campaniei este unul foarte clar și este ideal să ajungă la cât mai multă lume și din stradă, nu doar cei care vin la cabinet sau care oricum se informează poate pe internet. În plus, după cum arată statisticile campaniei Zâmbește România, 4 din 10 copii au carii pe dinții definitivi, dintre care 90% sunt netratate. Prin urmare campania trebuie să ajungă la părinți și copii pentru că este clar nevoie de informare cu privire la importanța igienei orale”, a declarat Vlad Timiș, medic stomatolog în Alba Iulia.
Cei mai tineri vizitatori au avut ocazia să-l întâlnească pe Căpitanul Aquafresh și să se antreneze pentru echipa lui de super-eroi.
Caravana ”Rabla pentru Periuța Ta” se află la a 3-a ediție și face parte din campania educațională ”Zâmbește România”, desfășurată pentru o mai bună sănătate orală, cu susținerea Sensodyne®, Aquafresh®, și Parodontax®.
Românii au la dispoziție peste 1.200 de cabinete stomatologice în toată ţara care oferă consultaţii sau detartraje gratuite până la finalul anului. Oamenii sunt invitați să caute cabinetul stomatologic cel mai aproape de casele lor, din lista disponibilă pe www.zambesteromania.ro.
Ultimele statistici arată obiceiuri ușor mai optimiste: românii își schimbă periuța de dinți o dată la 1,5 ani, față de 2 ani (datele anterioare)
Inițiativa „Rabla pentru Periuța Ta” promovează obiceiurile corecte de igienă orală, ca răspuns la statisticile îngrijorătoare cu privire la sănătatea dinților românilor.
Potrivit celor mai recente studii de piață, care analizează obiceiurile de igienă orală de pe parcursul întregului an 2014 din perspectiva consumului, un român își schimbă periuța de dinți o dată la 1,5 ani, deși medicii stomatologi recomandă schimbarea periuței de dinți o dată la 3 luni. În Europa, 77% dintre germani respectă această regulă și își schimbă periuța cel puțin o dată la 3 luni.
La nivel rural, obiceiurile stagnează: românii în continuare își schimbă periuța de dinți numai o dată la 10 ani.
Deși cifrele de consum sunt ușor mai optimiste față de anul anterior, aceste rezultate indică în continuare o igienă orală precară a populației şi apar în contextul în care românii recunosc importanţa rutinei de igienă dentară dimineaţa şi seara, declarând că totuși nu își periază dinții de două ori pe zi.
Despre Zâmbește România
Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în 2012 de GSK Consumer Healthcare, și brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educație şi la prevenţie, în vederea îmbunătăţirii sănătăţii orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă inițiativă europeană lansată în 2012. Mai multe informații, sfaturi privind sănătatea orală și harta cabinetelor medicilor dentiști disponibile pentru consultații si detartraje gratuite sunt disponibile pe platforma online www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.
Despre GSK Consumer Healthcare
GSK – unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din lume,, al cărui portofoliu are la baza o substanţială activitate de cercetare şi dezvoltare. GSK se dedică îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai
mult. În România, obiectivul nostru este ca, prin tot ceea ce facem, să contribuim la creşterea speranţei de viaţa a românilor şi a calităţii vieţii acestora.
GSK Consumer Healthcare creează prima și cea mai performantă companie de Fast Moving Consumer Healthcare, la baza căreia stau știința și valorile. Compania activează în peste 100 de piețe din întreaga lume și vinde peste 2 miliarde de produse pe an.
În România, GSK Consumer Healthcare face parte din grupul de companii GSK, cu o tradiție puternică pe piața locală, de peste 25 de ani. Portofoliul său include mărci bine cunoscute precum ParaSinus®, Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax®, Panadol®, Voltaren® si Theraflu®. Compania este un ambasador al igienei orale și inițiatorul proiectului educațional Zâmbește România, care are ca scop atragerea atenției asupra importanței prevenției și igienei orale în România, prin implementarea de acțiuni pe termen scurt și lung.
Fii primul care comentează