Începând cu data de 18 octombrie 2021 se vor distribui cereri şi declaraţii pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei pentru sezonul rece noiembrie 2021 – martie 2022 și/sau a suplimentului pentru energie, conform Legii nr.226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecţie socială pentru consumatorul vulnerabil de energie și a HG nr. 1073/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 226/2021.
Cererile şi declaraţiile pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei și/sau a suplimentului pentru energie, lista cu actele necesare și lista bunurilor ce conduc la excludere se vor prelua de la Direcția de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud, str. Unirii, nr. 8A, jud. Alba și de la Biroul Comunicare și Relaţii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, cu sediul în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1 sau se pot descărca de pe site-ul Primăriei Municipiului Aiud www.aiud.ro .
Depunerea cererii însoțită de actele necesare pentru acordarea ajutorului la încălzire și/sau a suplimentului pentru energie se face la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud, str. Unirii, nr. 8A, jud. Alba.
În conformitate cu prevederile art. 17, alin7, lit. a) din Legea 226/2021, solicitările depuse pana in data de 20 noiembrie 2021 și pentru care vor fi emise dispozițiile de acordare a primarului, vor fi puse la plată pentru întreg sezonul rece.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate la Direcția de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud, telefon 0258 862 313 sau 0372 717 596.
Fii primul care comentează