Acțiunea „Alba Iulia, fă o cerere!” a atins punctul culminant. Cererile adunate de la cetățenii municipiului au fost depuse și înregistrate la Registratura Primăriei

marius rusuAcțiunea „Alba Iulia, fă o cerere!”, prin care s-a dorit raportarea a cel puțin 30 de probleme cu care albaiulienii se confruntă zilnic în cartierele sau comunitățile din care fac parte, a atins punctul culminant. Miercuri, 5 aprilie 2017, cererile adunate de la cetățenii din Alba Iulia au fost depuse și înregistrate la Registratura Primăriei. 46 de probleme cu care se confruntă locuitorii municipiului au fost raportate în cadrul acestei acțiuni.

Subiectele acestor cereri sunt diverse – probleme legate de parcări, asfaltarea și reabilitarea străzilor (gropi sau canale neridicate la nivelul asfaltului), salubritate (coșuri de gunoi amplasate stradal și colectarea selectivă a deșeurilor), transport în comun, iluminat public, ecarisaj, trafic auto (marcaje rutiere, sensuri giratorii și semaforizări) și pietonal, piste pentru biciclete, probleme grave cu care se confruntă zilnic persoanele cu dizabilități, turism și promovare, nereguli la Bazinul Olimpic, siguranța cetățenilor, degradarea unor obiective din interiorul cetății, lucrări publice executate deficitar sau nesemnalizate corespunzător.

Albaiulienii mai cer și amenajarea unui parc special destinat câinilor, plantarea de copaci în diverse zone din oraș, suplimentarea locurilor în creșele de stat, amenajarea unor treceri de pietoni, demararea lucrărilor pentru amenajarea unui spațiu de co-working/accelerator de start-upuri, electrificarea locuințelor de pe străzi noi ale municipiului, parcuri sau locuri de agrement pe malurile Mureșului și ale Ampoiului.

Problemele raportate vin din diverse zone ale orașului, însă cele mai multe par a fi în zonele adiacente bulevardului Revoluției și a străzii Calea Moților.

Cererile depuse au fost înregistrate în cadrul Registraturii Primăriei Alba Iulia, iar pe baza numerelor de înregistrare primite se va face o monitorizare ulterioară a stadiului de soluționare a problemelor semnalate. Conform legislației în vigoare, urmează o perioadă de 30 de zile lucrătoare în care personalul responsabil din cadrul Primăriei Alba Iulia va analiza cererile depuse și va transmite petenților un răspuns pentru fiecare cerere, indiferent de modul de soluționare a acesteia.

Următorul pas este monitorizarea stadiului de soluționare a acestor cereri, iar în funcție de rezultate, va fi analizată oportunitatea repetării aceste acțiuni la un interval de 6 luni – 1 an, a precizat Marius Rusu, inițiatorul acestei acțiuni.

 

Despre Redacția ProAlba 37627 Articles
Contact: office@proalba.ro | 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*