Sâmbătă, 14 aprilie 2018, la Alba Iulia, va fi lansat un nou concept, intitulat “Altfel de cercetare de marketing.”
„Vorbim despre un concept care identifică problemele, nevoile, lipsurile, concurența etc, atât în companii cît și în instituții, în timp util și real, prin calcule și rezultate sigure, printr-un nou program, la cerere și scriptic, cu sprijinul mai multor specialiști din diferite domenii. Astfel, putem afla, în timp util, de exemplu, când lipsesc medicamente sau alte produse din spitale, când există o deficiență de personal calificat în instituții și companii, cum se poate gestiona o concurență puternică, ce riscuri există în diverse domenii de activitate, cum se pot identifica oportunități de colaborare șamd. Conceptul „Altfel de cercetare de marketing” reprezintă, de asemenea, un plus pentru cei care comandă studii de piață, ulterior publicitate sau doresc consultanță de specialitate.”, a declarat Crina Fufezescu, organizatorul evenimentului de lansare la Alba Iulia a conceptului „Altfel de cercetare de marketing”.
Instrumentele cu care se lucrează:
-Cercetare de piață calitativă
-Cercetare de piață cantitativă
-Cercetare de piață documentară și statistică
-Cercetare pe teren
-Cercetare medicală
-Interviuri față în fata
-Interviuri de grup (focus-group)
-Studiu CATI
-Studiu CAPI
Cercetare de piață:
-cercetare pentru oportunități
-prospectarea pieței noi
-cercetare pentru un anume sector de activitate
-cercetare poziționare în comparație cu alte firme de profil
-validarea unui proiect, analiza comercială
-validerea business plan-urilor
-cercetarea informației de pe piață
Cercetare pentru performanță:
-analiza riscurilor
-analiza concurenților
-analiza clienților
-cercetare despre furnizori și distribuitori
-analiza competitivității
-satisfacție clienți și fidelizare
-analiza lipsurilor
„În momentul de față se lucreaza la un soft în care este inclus un program prin care clientul primește, în timp real, informațiile, răspunsurile aferente cerințelor, problema fiind identificată fără a fi nevoie de a calcula și verifica ulterior. Programul calculează toate problemele identificate, pe procentaje, clienții având acces direct la ele, știind, astfel, aspectele care trebuie rezolvate. În urma rezultatelor, oferim suport, cu titlu gratuit, în rezolvarea aspectelor care trebuiesc îmbunătățite”, a mai precizat Crina Fufezescu.
Pe lângă Alba Iulia, noul concept intitulat “Altfel de cercetare de marketing” va mai fi lansat la Cluj Napoca, Timișoara, București, Sibiu, Târgu-Mures, Brașov și Iași.
Pagina de facebook a evenimentului de la Alba Iulia (https://www.facebook.com/events/184038992203207/)
Crina Fufezescu are 30 de ani, este originară din Ocna Mureș, unde a locuit până la vârsta de 19 ani. Ulterior, a urmat la Cluj Napoca studii de jurnalism și sociologie. Încă din timpul facultății, a lucrat ca și redactor-reporter în cadrul unei agenții de publicitate. Din 2011 a activat în domeniul cercetării de piață pentru diverse companii precum GFK, AC Nielsen, TNS CSOP, Imas Marketing și altele. A pornit ca și operator interviu studii cantitative, ulterior ocupând poziții de coordonator local, județean, regional sau național. În paralel a activat și pe piața organizărilor de evenimente. Începând din anul 2015, este proprietarul propriei companii, CRIBO WORK BUSINESS. Firma se ocupă cu cercetare de piață cantitativă și calitativă, organizări evenimente, lansări de produse și servicii, resurse umane, precum și sampling la nivel național . Afirmă că, în momentul de față, are încheiat un parteneriat cu firma Structural Euro Fond & Consulting pentru formare profesională în județele Cluj și Alba ( www.cursuriautorizate.eu ), prin organizarea unor cursuri autorizate ANC , Ministerul Învățământului, Ministerul Muncii .
Fii primul care comentează