Zece ani de calitate și excelență. Cora Trade Center aniversează 10 ani de activitate. Compania, în topul celor mai mari firme de birotică și papetărie din țară

Cornel Comsa Europarlamentare

10 ani de ctc 15În acest an, pe 12 decembrie, Cora Trade Center aniversează 10 ani de activitate. Cu această ocazie, joi, 9 decembrie 2015, la Hotel Transilvania a avut loc conferința de presă „10 ani de CTC”. La conferință au fost prezenți cei 3 manageri Cora Trade Center și anume Radu Bartoș, Cosmin Stanciu și Mariel Petric.

Dezvoltată în Alba Iulia, compania Cora Trade Center a pornit în 2005 cu un „minicredit” de 10.000 de euro, ajungând în 2014 la o cifră de afaceri de 7,5 milioane de euro. Cu investiții de aproximativ 1 milion de euro în cei 10 ani de activitate, compania se află în topul celor mai mari companii din domeniul distribuției biroticii și papetăriei din România. În 2015, Cora Trade Center a devenit partener educațional autorizat al Microsoft și și-a extins numărul de angajați către 70.

CTC vede investiția alături de partenerii din Alba, una prioritară

Cu toate că au existat cereri ca CTC să deschidă puncte de lucru în alte zone ale tării, compania a dezvoltat un centru de depozitare logistic ca să rămână alături de orașul Alba Iulia și județul Alba.

10 ani de ctc 01„Suntem o firmă care de fiecare dată când a fost cu putință, tot ce am investit am investit cu partenerii din Alba. Chiar dacă poate aveam oferte mai bune din alte părți, am încercat să luăm mașinile din Alba Iulia, am încercat să construim doar cu firme din Alba Iulia, am încercat să facem diverse activități în zona noastră pentru ca banii investiți de noi să rămână la comunitatea acestui județ”, a transmis Cosmin Stanciu, partner manager CTC.

Cora Trade Center susține dezvoltarea continuă prin reinvestirea profitului

Cum am precizat și la început, în 2014, CTC a ajuns la o cifră de afaceri de 7,5 milioane de euro. Potrivit managerului Mariel Petric, pentru 2015, cifra de afaceri estimată este de 9 milioane de euro. Acest lucru a fost posibil prin reinvestirea profitului, un factor important în orice business care dorește dezvoltarea.

„În timp lucrurile au mers în direcția în care ne-am dorit-o cu toții. Rezultatele pozitive au apărut, iar filozofia care a fost de la început a rămas și în acest moment: profitul rezultat din 10 ani de ctc 19activitățile noastre curente să fie reinvestit în companie în susținerea dezvoltării continue. Există potențial enorm în ceea ce facem noi, există lucruri și servicii pe care le oferim și ne diferențiază de tot ce înseamnă concurență și credem în aceste lucruri. Profitul, an de an, a fost reinvestit. În jur de 1 milion de euro au fost investițiile în acești 10 ani. În 2014 am avut o cifră de afaceri în jur la 7,5 milioane de euro și estimăm pe acest an să încheiem undeva la 9 milioane de euro pe întregul grup. În acest moment, suntem între primii 5 pe această piață (n.r. pe birotică și papetărie). Țintim în 2016 să păstrăm trendul de creștere. Dorim aceeași creștere ca și până acum. Estimăm un 2016 undeva la 10 milioane de euro cifră de afaceri. Piața este foarte împărțită. Jucătorii mari au pierdut cotă de piață în detrimentul jucătorilor mici care sunt foarte flexibili și mai inovativi”, a spus Mariel Petric.

Ce oferă compania Cora Trade Center

Compania pune la dispoziția consumatorilor o gamă variată de produse și servicii: ambalare (benzi adezive, folie stretch pretensionată), articole de lux (instrumente de scris, ceasuri, accesorii de birou, articole din piele naturală, accesorii personale, agende) birotică și papetărie (etichetare, organizare și arhivare, ștampile, tehnică, accesorii, mobilier de birou, mijloace de prezentare, desen tehnic, hârtie și articole din hârtie, instrumente de scris) IT și consumabile (sisteme desktop, produse de curățenie IT, consumabile, imprimante și copiatoare, accesorii IT, backup UPS, tablete și telefoane, monitoare, laptopuri) Service IT (service copiatoare și imprimante, service hardware și software).

Pentru CTC, calitatea este pe primul loc

Fiecare dintre cei trei manageri ai CTC, a precizat că un lucru important la care ține este calitatea.

„Domeniul de papetărie și birotică nu înseamnă doar produse ieftine. Înseamnă produse de calitate, produse inovative. Ne bazăm pe produse de calitate.”, a spus Cosmin Stanciu.

Un alt lucru punctat, a fost acela că, comerțul de calitate se face greu. Un lucru foarte des întâlnit în România indiferent despre ce domeniu de activitate este vorba.

„Pe partenerii noștri încercăm să-i facem să înțeleagă că un produs de calitate va aduce din nou clientul în magazin și nu un produs ieftin, care să se vândă scump și care să se strice repede”, a precizat Stanciu.

10 ani de ctc 17Datorită acestui lucru, unul foarte important de altfel, Cora Trade Center a deschis la Alba Iulia un magazin, un magazin „pilot”, prin care să ofere cetățenilor calitate.

„Nu vrem să fim o concurență cu celelalte magazine. Vrem doar să scoatem în evidență nevoia de calitate al acestui domeniu.”, a spus Cosmin Stanciu. „Rolul acestui magazin „pilot” a fost să vedem care sunt resursele de care este nevoie pentru gestionarea unui astfel de proiect. Conform experienței pe care o avem cu acest magazine, una foarte pozitivă, avem în plan și ne gândim să multiplicăm.”, a adăugat Radu Bartoș.

Despre CTC Store din Alba Iulia puteți citi mai multe AICI.

Începutul și dezvoltarea Cora Trade Center

În 2006, cei doi fondatori, Cosmin Stanciu și Radu Bartoș, fac primul pas spre dezvoltarea unei echipe puternice, angajând primii membri. Sediul companiei se mărește și apar primele contracte importante de distribuție cu întreprinderi locale.

2007 aduce cu el primele contracte pentru import, din Ungaria și India – un pas important în dezvoltarea unei afaceri ce avea să devină un important jucător pe piața de birotică și papetărie din România.

În 2008, sediul companiei se mărește din nou și apare prima companie, ca Unitate Protejată a Cora Trade Center – Golden Soul. Erich Krausse, Herlitz, Xerox, Vibac – nume importante care, în 2009, devin parteneri ai Cora Trade Center. Un pas important care dovedește nevoia de perfecționare și de a aduce calitate clienților companiei.

Urmează anul 2010, an în care se pun bazele tipografiei unității protejate a Cora Trade Center, Golden Soul și apare prima marcă proprie de produse, înregistrată la OSIM sub numele de Rosetta.

În 2011, compania se extinde prin achiziționarea unui utilaj de producție cu folie stretch manuală și se semnează primul contract de asigurare de creanțe cu firma Coface Austria Kreditversicherung AG Sucursala România. Dorința continuă de perfecționare și îmbunătățire a serviciilor oferite ne duc în 2012 spre optimizarea proceselor de aprovizionare și depozitare.

2013 este anul în care celor doi fondatori li se alătură cel de-al treilea partener, Mariel Petric. Împreună cu noua arie de expertiză a acestuia, se implementează un nou sistem de software ERP și BI, axat pe eficientizarea proceselor de lucru și raportare. Perseverența echipei extinde spațiul de depozitare și birouri la 2300 de mp, în 2014 și semnează două contracte pentru fonduri nerambursabile MINIMIS, în valoare de 230.000 de Euro.

Urmează 2015 – anul în care se împlinesc 10 ani de performanță, profesionalism și calitate. 10 ani de muncă și dăruire constantă a echipei Cora Trade Center, care au adus cu ei afilierea ca și partener educațional autorizat al Microsoft și au extins numărul de angajați către 70. Tot în 2015, Cora Trade Center participă la târgul internațional pentru utilaje și materiale de ambalare All Pack, deținând cel mai mare stand din cadrul expoziției, unde compania a prezentat utilajele de ambalare pe care le comercializează în România, Bulgaria, Moldova, Slovenia, cât și în Ungaria. De asemenea, tot în 2015 se deschide primul magazin CTC Store de birotică și papetărie, în incinta Alba Mall. Un proces continuu de creștere, un număr mare de obiective atinse și încă pe atâta energie pentru proiecte viitoare, au plasat compania Cora Trade Center în topul celor mai bune companii de distribuție din domeniul papetăriei, biroticii și serviciilor complementare.

Pro Romania
Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 18224 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*