Undă verde la slăbit!

Sărbătorile au trecut, asa că a sosit timpul să scapi de kilogramele în plus, adunate la mesele îmbelșugate. Trebuie doar ținut cont de câteva sfaturi. Sportul este un element de bază, însă alimentaţia joacă un rol decisiv şi trebuie controlată ca atare.  Mâncărurile tradiţionale nu sunt neapărat nesănătoase şi nici un pericol pentru sănătate. Asta dacă ştii cum să le găteşti, cum să le combini la masă, dar şi să ai grijă la cantităţile în care trebuie servite. În plus, dacă faci un minim de efort şi mergi la schi, spre exemplu, poţi să îţi păstrezi silueta în formă maximă. Dacă nu ai respectat aceste „reguli”, tot ce îţi rămâne este să faci mişcare. Cel mai indicat ar fi să mergi la sală, pentru că acolo te vei simţi cu adevărat motivat de cei din jur, care au acelaşi ţel cu tine. Chiar dacă suntem în vacanţă, e important să avem un nivel minim sau chiar mediu de activitatea fizică, indiferent de tipul de antrenament! Corpul tău actual este o importantă sursă de referinţă care te ajută să devii conştient de starea sufletului.Trupul este cu adevărat expresia sufletului! Alimentaţia sănătoasă, odihna, mişcarea să-ţi fie un mod de viaţă, nu o corvoadă! Nu deveni „prizonierul cântarului”, ci orientează-te după oglindă sau haine pentru că, într-un final, aspectul fizic este ceea ce contează, nu un număr pe cântar! Poţi arăta foarte bine sau foarte prost la acelaşi număr de kilograme, de aceea trebuie urmărită evoluţia aspectului corporal şi nu numărul de kilograme de pe cântar (aviz celor care se cântăresc de 3 ori în timpul unei şedinţe de antrenament). Prin antrenamente se câştigă masă musculară şi se pierde din grăsimea corporală. De aceea,  cu toate că ,,pe cântar ” nu se întâmplă mare lucru, în privința aspectului fizic se pot produce transformări dramatice. O fată ,,skinny” , cu kilograme optime pe cântar, dar cu un tonus flasc arată din punct de vedere optic mai rău decât o fată se antrenează ! Una este „forma fizică” ce o poţi obţine cu înfometare, alta este cea care rezultă din antrenament corect plus alimentaţie pusă la punct nutriţional şi cantitativ.  Organziarea meselor este crucială pentru rezultatul final spre care ţintim: să mâncăm atunci CÂND trebuie, CE trebuie şi CÂT trebuie. Mereu aud scuze de genul: ,,păi eu nu pot să mănânc atâtea mese”, ,,nu am timp la lucru să mănânc” etc, etc. NU există scuze . PUNCT !
Toată lumea doreşte să-şi schimbe aspectul fizic , dar nu vrea să-şi schimbe modul de viaţă sau proastele obiceiuri alimentare. Opriţi-vă o clipă şi  faceţi ceea ce trebuie fiindcă aveţi toate ,,pârghiile” la îndemână. Iar dacă aveţi nevoie de informaţii corecte, care să vă îndrume pe drumul ,,cel bun”, nu ezitaţi să apelaţi la personalul sălilor din oraş. Şi nu uitaţi nici o clipă că, „dalta şi ciocanul” se afla în mâinile voastre. Noi, instructorii, doar vă ajutăm să mânuiţi corect aceste ,, unelte” pentru a vă îndeplini visul. Indiferent  dacă vreţi să vă modelaţi corpul sau să pierdeţi corect din greutate. Chiar şi în dicţionar, cuvântul SUCCES vine după cuvântul MUNCĂ. Spor la antrenamente !

Motto: „Ziua de ieri a trecut. Ziua de mâine nu a sosit încă. Nu avem la dispoziţie decât ziua de azi. Hai să începem!” (Maica Tereza)

Geanina Nebunu

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 21826 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*