Studenții din Alba Iulia, pasionați de marketing și comunicare, vor primi îndrumare și sfaturi practice de la o echipă de 8 tineri specialiști în domeniu

marketing-dupa-perdeaReprezentanții International Advertising Association – Young Professionals Cluj (IAA YP), asociație a tinerilor specialiști de marketing și comunicare, vor susține sâmbătă, 12 noiembrie, ora 11:00, la Universitatea ”1Decembrie 1918” Alba Iulia o întâlnire cu studenți pasionați de marketing și comunicare. Întâlnirea are loc în cadrul proiectului Marketing după Perdea.

Proiectul “Marketing După Perdea”(MDP) se află la cea de-a doua ediție în Alba Iulia și le este adresat studenților pasionați de marketing, comunicare și business. Scopul inițiativei este să-i apropie mai mult pe studenții în domeniu de partea practică a profesiei de marketer și comunicator.

Ideea de a aduce evenimentul și în orașul nostru îi aparține Ciprianei Stan, alumnă a Facultății de Marketing din Alba Iulia. Cipriana își dorește să ofere și studenților din Alba șansa de a fi conectați la specialiștii din domeniul marketingului și de a înțelege mai bine care sunt așteptările mediului de business de la ei ca viitori specialisti.

Concret, în cadrul proiectului MDP o echipă de tineri specialiști de marketing se întoarce în băncile școlii și îi sprijină pe studenți ca să descopere amănunte din cariera care îi așteaptă după ce vor deveni absolvenți.

Astfel, studenții vor avea oportunitatea să pună întrebări, să-și clarifice nelămuririle și să discute despre piedicile pe care le vor întâlni în profesia de marketer.

Cei 8 tineri specialiști, membri voluntari în IAA YP, care vor veni în Alba Iulia:

Speakeri:
Alex Zaicu – Lenard – Marketer, Altom
Cristina Grivase – Marketing Specialist, Neusoft EDC
Dragoș Movilă – Marketing Manager Florăria Magnolia și Branch manager Asociația Teaching Cluj
Oana Vlad – Specialist Marketing și Vânzări
Patricia Prodan – Marketing Services Specialist, Steelcase
Silvia Ozsvath – Event Coordinator, Transylvania College

Moderatori:
Cipriana Stan – Communications Specialist, iQuest
Andrei Țigănaș – Copywriter, trainer și coach, președintele IAA Young Professionals ClujBloomanity

„Ne dorim prin acest proiect să aducem studenții mai aproape de provocările profesiei de marketer. „Marketing după perdea” este o ocazie excelentă ca studenții să intre în dialog cu alți tineri care au trecut deja de pragul absolvirii și muncesc în domeniu de cel puțin 2 ani. Vom susține prezentări cu studii de caz practice din munca noastră de zi cu zi și vom răspunde la întrebări și curiozități. În general, sesiunile de întrebări și răspunsuri durează puțin mai mult decât estimăm. Se datorează faptului că studenții sunt plini de curiozități legate de provocările care îi așteaptă în viitoarea lor carieră.” ne spune Andrei Țigănaș, președintele IAA Young Professionals Cluj

Participarea la eveniment este liberă, dar este necesară înscrierea și confirmarea locului pe site-ul www.marketing-tribe.ro/mdp/.

Mai multe detalii puteți găsi și în descrierea evenimentului de pe Facebook: https://www.facebook.com/events/1830840707170725/

Despre IAA YP Cluj

IAA YP Cluj-Napoca este filiala locală a renumitei organizații International Advertising Association.

La nivel local, IAA YP reunește peste 30 de tineri profesioniști cu vârsta de până în 35 de ani. Asociația desfășoară în Cluj proiecte pentru tinerii specialiști în comunicare și pentru toți cei care simt și înțeleg valoarea marketingului.

Viziunea IAA YP are în spate patru cuvinte cheie: Promovare – Motivare – Dezvoltare – Relaționare.

 

 

 

 

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 22032 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*