Primăria Municipiului Aiud organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a trei posturi contractuale vacante, cu normă întreagă

Primăria Municipiului Aiud, județul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a trei posturi contractuale vacante, cu normă întreagă, după cum urmează:

– 2 funcții contractuale de execuţie de inspector de specialitate, grad IA din cadrul Compartimentului Proiecte, Prognoze, Programe din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud;

– 1 funcție contractuală de execuție de inspector de specialitate, grad I din cadrul Compartimentului Proiecte, Prognoze, Programe din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Condiţii specifice de participare la concurs pentru două posturi de inspector de specialitate, grad IA din cadrul Compartimentului Proiecte, Prognoze, Programe din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud:

          –  studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

–  experiență în managementul proiectelor cu finanțare europeană de minimum un an (dovedită printr-un act care probează experiența într-una din pozițiile din echipa de management de proiect);

– vechime în muncă: minimum 2 ani.

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unui post contractual vacant, prevăzute la art. 3 din HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

          Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de inspector de specialitate, grad I din cadrul Compartimentului Proiecte, Prognoze, Programe din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud:

          –  studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– vechime în muncă: minimum 1 an.

          Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unui post contractual vacant, prevăzute la art. 3 din HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

           Condiții de desfășurare ale concursului:

Proba scrisă: 16.12.2019, ora 10:00  – sediul Primăriei municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

Proba practică: 19.12.2019, ora 10:00  – sediul Primăriei municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

 Interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei practice.

               Dosarele de înscriere la concurs se depun până în data de 05.12.2019, ora 16:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258 861310 interior 1013 /fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro. Persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, șef birou în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern.

 

                                                                       

 

 

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 19993 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*