Premiile Hai pe net! 2017. Distincția pentru cel mai bun material infografic, câștigată de reprezentanții Colegiului Național “Horea, Cloșca și Crișan” Alba Iulia

hai pe net 2017 hcc colegiuÎn perioada 27 martie – 2 aprilie, Fundația EOS a derulat în România campania de incluziune digitală Hai pe Net 2017! iar Colegiul Național “Horea, Cloșca și Crișan” Alba Iulia în calitate de Telecentru al campaniei a răspuns pentru al 4-lea an consecutiv provocărilor adresate de Telecentre Europe în campania pan-europeană Get Online Week 2017!

Activitatea telecentrului Colegiul Național “Horea, Cloșca și Crișan” Alba Iulia a fost coordonată de prof. Ramona Humeniuc și a fost focalizată pe cele două direcții mari prioritare de incluziune digitală: în primul rând pe atragerea persoanelor care nu au folosit niciodată un calculator sau internetul și în al doilea rând pe promovarea unor instrumente online care să ajute tinerii să-și evalueze competențele digitale și să își crească șansele de angajare. Activitățile desfășurate la Telecentrul Colegiul Național “Horea, Cloșca și Crișan” Alba Iulia au făcut parte din cele 7 Categorii generale de activități Hai pe Net 2017 : Primul clic, Promovarea TIC pentru angajabilitatea tinerilor, Competențe digitale? No problem!, Cursuri online de perfecționare pentru cadre didactice, Comunicare digitală audio-video, Promovarea accesibilității web și Promovare new media prin infografice de impact.

Activitățile realizate cu suportul tehnologiei au fost încununate de succes și nu au rămas fără ecou: Colegiul Național “Horea, Cloșca și Crișan” Alba Iulia a fost desemnat câștigător național al Campaniei Hai pe Net – ediția 2017 la categoria “Promovare new media prin infografice de impact” obținând premiul pentru cel mai bun material infografic,  jurizarea fiind realizată de reprezentanții EOS, ANBPR și TechSoup, premiu ce  constă într-o tabletă (www.eos.ro  – Premiile Hai pe Net 2017).

“România este în continuare pe ultimul loc în Europa în Indexul Societății și Economiei Digitale (https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/desi), conform statisticilor publicate de Comisia Europeană. Cu toate că, pe parcursul anului 2016 conectivitatea a înregistrat o creștere bună în România, capitole precum “Utilizarea Internetului”, “Capital Uman“, “Integrarea Tehnologiilor Digitale și Serviciile Publice Digitale” ne situează în continuare printre ultimii în Europa. Ambele direcții ale campaniei de incluziune digitală Hai pe Net 2017, atât cea de familiarizare a celor care nu utilizează încă  tehnologiile moderne cât și cea menită să promoveze rolul benefic al acestora sunt mai mult decât necesare – INTERNETUL îmbunătățește educația, schimbă maniera tradițională de învățare și accelerează ritmul inovației și al muncii de cercetare”, ne-a declarat profesorul  Ramona Humeniuc.

Partenerul oficial al campaniei a fost, în acest an,  Asociația Bibliotecarilor și a Bibliotecilor Publice din România (ANBPR). Peste 277 de parteneri au colaborat la campania de conștientizare privind importanța competențelor digitale în rândul cetățenilor. De menționat că, în anul 2017, campania s-a desfășurat sub partonajul Comisarului European Tibor Navracsics. Mai multe informații despre campania europeană Get Online week sunt disponibile pe site-ul dedicat al campaniei  www.getonlineweek.eu.

 

 

 

 

 

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 17087 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*