Mircea Trifu, consilier local “Scandalul panourilor publicitare din Alba Iulia m-a determinat să fac demersuri pentru înființarea unui nou birou în cadrul primăriei”

Vă salut, albaiulieni!

Ca urmare a scandalului din presă, după licitarea locațiilor publicitare , țin să fac următoarele precizari:

Mircea trifuÎn perioada 2006-2017 , în baza unor contracte prin atribuire directa, nu prin licitație, mai multe locații având destinația „Spațiu Publicitar”,au fost închiriate de către primaria Alba Iulia unor societăți comerciale de profil , cu prețuri între 20 și 40 de dolari americani. Din dezvăluirile făcute în presă, am aflat și eu că unele din aceste contracte au avut la baza înțelegeri, presiuni politice, trafic de influență. Din păcate , nefiind jurist, pot doar să constat că, deocamdată ,din ce spune una din părțile implicate, lucrurile nu au stat tocmai în ordine.

 

Rolul meu , de consilier local , nu este unul de a face pe polițistul și a afla dacă e vorba, de fapt, de autodenunț, de tăinuirea unor fapte de corupție sau, pur și simplu, de „datu-n primire” a unor lucruri ilegale petrecute acolo. Ca și membru al comisiei de licitație, pot să vă spun un singur lucru: „peștele de la cap …”

Așa cum vă spuneam , obligația mea și a tuturor consilierilor este, înainte de toate, să veghem la administrarea, în avantajul cetățenilor, a bugetului local , a banului public, cât și a domeniului public, așa cum prevede legea 215/2001 ,cea în baza căreia funcționăm (dar și juramântului depus)

Ca urmare a acestui fapt, am demarat, joi, printr-o solicitare către Biroul Domeniului Public, inițierea unui proiect care să aibă ca și scop găsirea unei alte soluții, mult mai rentabile, mai avantajoasă primăriei, de administrare a acestor locații publicitare. Asta, în cazul în care unele din contractele ce urmează să fie semnate de către cei ce au câștigat locațiile respective , nu se vor concretiza.

Sunt convins că prin înființarea unui serviciu în cadrul primariei Alba Iulia, care să se ocupe de închirierea acestor panouri se pot aduce mulți bani la bugetul local ,atât de necesari dezvoltării orașului nostru.

Ca să faceți un simplu un calcul, vă rog să vă gândiți că un astfel de spațiu publicitar poate fi închiriat, având două fețe, cu un minim de 300 de euro pe lună. Calculați beneficiul primăriei doar pentru cubul din fața CINEMA DACIA. 4 fețe pentru publicitate, pentru a cărui  a cărui locație primăria a încasat 40 de dolari pe lună, timp de 11 ani!

Mircea Trifu,

Consilier local independent

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 20324 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*