Lucrezi de acasă? Află cum poți să îți organizezi biroul în 3 PAȘI SIMPLI pentru mai mult spor!

Munca de la domiciliu a trezit tot mai mult interes în ultimii ani, deoarece prezintă avantaje atât pentru angajatori, cât și pentru salariați, dar, având în vedere situația actuală, determinată de pandemia de coronavirus, această practică a luat amploare. Dacă, până de curând, unele companii le permiteau oamenilor să lucreze doar o zi pe săptămână de acasă, economisind în acest fel timpul petrecut pe drum spre birou și înapoi, iată că, în prezent, majoritatea angajaților își desfășoară activitatea la domiciliu.

O astfel de schimbare bruscă nu este ușoară, iar transformarea unei camere a casei în birou poate fi dificilă sau chiar imposibilă, dacă locuiești într-un apartament de mici dimensiuni. De aceea, trebuie să găsești soluțiile potrivite stilului tău de lucru, dar și locuinței tale, în așa fel încât să ai un randament cât mai bun.

Unii cercetători și-au exprimat opinia in legatura cu ceea ce va urma și se pare că, după terminarea pandemiei, munca de acasă va deveni o practică obișnuită, așa că trebuie să te pregătești serios în acest sens, atât psihologic, pentru a te adapta mai repede, cât și organizațional, pentru a avea la dispoziție toate elementele necesare desfășurării activității de la birou acasă. 

Iată 3 pași simpli pentru a-ți amenaja acasă un birou la care să muncești cu drag și spor: 

  1. Găsește locul potrivit

În primul rând, trebui să te asiguri că îți așezi biroul într-o cameră unde nu vei fi deranjat de membrii familiei. Astfel, dacă plănuiai să lucrezi în sufragerie, nu este o idee tocmai bună, deoarece sigur vei fi întrerupt de partener sau de copii. În schimb, dacă locuiești singur, acest lucru nu va fi o problemă pentru tine. Luminozitatea încăperii este un alt aspect important, de care trebuie să ții cont, dacă vrei să ai condiții cât mai bune de lucru și să nu consumi foarte multă electricitate, datorită utilizării continue a luminilor artificiale. 

  1. Achiziționează-ți un scaun confortabil

Lucrul prelungit la birou poate avea consecințe negative asupra sănătății, precum dureri de cap sau de spate, iar cea mai simplă metodă de prevenire a acestor neplăceri este adoptarea unei poziții corecte pe scaun, la calculator și respectarea pauzelor de relaxare și destindere a musculaturii. Pe lângă aceste măsuri, este esențial să înlocuiești scaunul fix cu unul ergonomic, care să îți asigure confortul cât timp stai așezat și să poată fi ajustat în funcție de trăsăturile tale anatomice. Un astfel de obiect de mobilier este ușor de integrat în designul camerei, având la dispoziție produse în diferite culori și materiale.

  1. Dotează-ți biroul cu aparate performante

Nimic nu este mai stresant decât să ai de făcut o lucrare importantă și urgentă, iar calculatorul tău de acasă să nu facă față, împiedicându-te astfel să îți îndeplinești sarcinile de serviciu. Așadar, pentru a nu avea probleme cu șefii, cel mai bine este să îți cumperi echipamente IT de calitate, precum laptopuri, imprimante sau routere wireless de pe ideall.ro, având, astfel, siguranța că îți poți continua munca acasă, într-un mod la fel de profesionist ca la sediul companiei unde ești angajat. 

Iată că nu este atât de dificil să îți organizezi biroul acasă, tot mai mulți oameni fiind încântați de avantajele lucratului de la domiciliu. Prin urmare, ține și tu cont de aceste sfaturi, pentru a te adapta cât mai repede noilor vremuri! 

Sursa foto: storyblocks.com

 

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 21547 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*