La Alba Iulia își va deschide porțile Cosmopolitan Events, o sală de evenimente care oferă servicii premium

Din luna mai 2021, la Alba Iulia, se va deschide o nouă locație de vis pentru cei care doresc să își unească destinele și nu numai. Astfel, singura grijă a fiecăruia dintre voi rămâne tipul de eveniment pe care doriți să îl organizați. După cum am văzut și noi această nouă sală de evenimente dorește să transforme povestea fiecărui cuplu într-un context plin de eleganță, rafinament și inspirat din tendințele momentului. Nu putem să nu adăugăm faptul că design-ul sălii este completat de atmosfera panoramei Parcului Cetății, sala fiind localizată în incinta Casei de Cultură a Sindicatelor, la intrarea înCetatea Alba Carolina, aviz celor pasionați de fotografii și care acum au locul perfect la dispoziție, la o aruncătură de…“buchet“. Proiectul a fost conceput de către un designer cunoscut din Alba Iulia, Nicolae Filip. „Avem încredere deplină când vine vorba de experiența lui și de creativitate de care a dat dovadă. După cum se poate observa din randările atașate în acest articol, accentul este pus în mare parte pe culori calde, am optat pentru un ring de dans inedit, iar decorațiunile și finisajele joacă cel mai important rol în crearea unui cadru de excepție.”, spune Adrian Nanu.

Fie că este vorba de o nuntă, un botez, un banchet, o petrecere privată/ corporate sau o conferință, sala este ideală pentru orice tip de eveniment, punând la dispoziție 250 de locuri. Nici meniul nu se lasă mai prejos, astfel încât, din informațiile primite este foarte variat și gustos, iar fiecare preparat ales va avea prețul său, astfel încât clientul va avea oportunitatea de a combina/alege după bunul plac. De asemenea, fiecare meniu comandat va avea inclus în preț toată gama de băuturi non-alcoolice, la care se adaugă șampania la intrare, fructe, covrigei, alune, aranjamente sală și sonorizare personalizată.

Dorim ca locația Cosmopolitan Events să devină cea mai exclusivistă sală de evenimente din Alba Iulia. Va fi alegerea ideală a celor ce doresc să își organizeze evenimentul la cele mai înalte standarde, accentul fiind pus pe eleganță, rafinament și lux,  spun administratorii sălii de evenimente. Dacă vorbim de ce aduce în plus această nouă sală de evenimente, răspunsul a fost pe măsura așteptărilor noastre. „În cadrul Cosmopolitan Events, fiecare invitat se va simți special, în centrul atenției, design-ul plăcut combinat cu priveliștea cetății de pe balcon vor fi două dintre atracțiile principale. Ofertele pentru clienți vor fi personalizate individual, vrem să asigurăm până și cel mai mic moft. Un client fericit înseamnă un eveniment reușit.  Prin fericit nu mă refer la fericirea la care se așteaptă fiecare, luăm totul și înmulțim cu 10!”, spun Gabriela Ion și Adrian Nanu. Această perioadă însă este una grea pentru domeniul Horeca deci trebuie felicitați că au avut curajul să facă o astfel de investiție.

„La acest capitol nu partea financiară a fost însă problema, ci investiția de timp, idei, organizare de evenimente și personalul. Investiția proprie în acest proiect ridică valoarea localului. Din punct de vedere al dotărilor, sala va fi una premium, toată aparatura este de ultimă generație. Un plus pe piață ar fi includerea sonorizării personalizate în funcție de eveniment.”, afirmă Gabriela. Le urăm succes cu acest nou proiect și sperăm ca această nouă sală să deschidă multe uși spre calea fericirii!

Rezervări de evenimente se pot face, deja, la numărul de telefon: 0752.347.300.

Mai multe informații despre noua sală de evenimente, găsiți pe pagina de Facebook Cosmopolitan Events, iar în curând pe propriul website. (articol preluat din publicația urbeamea.ro)

 

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 24677 Articles
Contact: office@proalba.ro | 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*