Iulian Bunea, director Exclusiv Auto Alba Iulia: “Succesul acestei companii se datorează atitudinii colegilor față de muncă.” (INTERVIU)

Domnule Iulian Bunea, de curând s-a împlinit un an de când ați preluat funcția de director în cadrul companiei Exclusiv Auto Alba Iulia. Cum ați caracteriza această perioadă? 

A fost un an provocator din toate punctele de vedere. În general, se crede că managementul în genul acesta de business este o chestiune de talent la care se adaugă marketingul foarte bun al brandului pe care îl vinzi și care de obicei cade în sarcina producătorului auto. În realitate însă, pe piață mai sunt zeci de manageri talentați și foarte multe alte campanii de marketing care pot influența comportamentul consumatorului. A fost un an de reașezare a relației cu clienții mai vechi, a fost un an cu o schimbare de viziune în raport cu cei noi. A fost un an în care alături de echipa de aici am asumat fiecare moment bun dar și fiecare moment în care lucrurile nu au funcționat așa cum ar fi trebuit. Perioada despre care vorbim a fost, cu puține cuvinte, cu muncă multă și asta se vede în dinamica pozitivă a indicatorilor economici pe care i-am atins în ultimele 12 luni. În această perioadă sediul nostru a fost acolo unde oamenii au avut nevoie de noi. Am mers zilnic în întîmpinarea celor care s-au adresat cu nevoia rezolvării unei probleme specifice. Această schimbare de viziune în raport cu clienții noștri a fost una care a generat foarte mult respect dincolo de biroul nostru de sticlă aflat la ieșirea din Alba Iulia. Pot să vă spun dumneavoastră și cititorilor dumneavoastră că ceea ce face ca acest an să fie considerat bun este atitudinea colegilor față de muncă. Există aici, în cadrul acestei echipe, dincolo de orice, o vocație a succesului prin muncă. Atitudinea colegilor mei față de muncă este în sine un produs de succes pentru că ne-a permis să ridicăm standardele de calitate de care beneficiază sute de clienți Skoda în acest moment, ne-a permis să abordăm o piață auto extrem de complicată cu încrederea că putem fi cei mai buni într-o perioadă în care lumea nu te privește cu ochi de mamă. Vreau să îi felicit pe această cale pentru faptul că în momentele grele au demonstrat, dincolo de orice dubiu, că sunt caractere puternice.

Domnule director, cum se împacă nevoia clientului de a-și rezolva repede problemele cu necesitatea de a oferi calitate în condițiile în care aceasta necesită un timp de implementare mai lung decât cel pe care îl preconizează clientul dvs.? 

Este o întrebare bună în condițiile în care cunoaștem din ce în ce mai puțini oameni care să nu se grăbească, nu-i așa? La momentul la care am decis să mă angajez în tipul acesta de business care presupune înțelegerea relației dintre proprietar și mașina pe care o conduce sau pe care și-o dorește, am înțeles că trebuie să existe un compromis legat de timpul de așteptare în sensul în care noi încercăm de fiecare dată să nu depășim termenele pe care le-am convenit cu clientul. Filozofia noastră este una relativ simplă și privește evaluarea corectă a resurselor noastre dar și ale clientului nostru. Când spun resurse mă refer atât la cele materiale precum și la cele de timp sau de capital uman de care dispunem. Niciodată sub nicio formă nu îi lăsăm pe clienții noștri să presupună cum și mai ales când poate fi rezolvată problema cu care ni se adresează. Conștientizarea faptului că depindem și noi de anumiți factori pe care nu îi putem controla, explicarea cât mai detaliată, spre exemplu, a situației tehnice a unui autoturism care apelează la service-ul nostru, îi determină, în general, pe clienții noștri să aibă o viziune de ansamblu asupra uneia sau alteia dintre situații. Sigur că, mai sunt multe lucruri de făcut, sigur că ne dorim ca toți cei care ne trec pragul să fie mulțumiți de serviciile noastre, dar pentru asta avem nevoie de timp, de perfecționare, de o strategie pe termen lung la care lucrăm chiar în aceste zile și despre care credem că va fi motorul principal al dinamicii pozitive din următorii zece ani. Concluzionând, încercăm să explicăm fiecărui client în parte care este contextul general în care se înscrie problema sau cererea lui nelăsându-l pe acesta să presupună lucruri eronate. Acest aspect este unul care generează economie de timp.

Domnule Iulian Bunea, ce urmează? 

La momente de bilanț se spune că dacă cifrele sunt mai bune decât la nivelul bilanțului precedent este necesar un moment de bucurie care să marcheze un astfel de eveniment. Vom avea desigur și posibilitatea să ne bucurăm. Dincolo însă de bucuria firească a încheierii unui an bun, urmează să muncim și mai mult pentru că acum am stabilit un standard la care patronatul se poate raporta. Dacă rezultatele bune nu sunt constante toată această muncă, toată această perioadă au fost în zadar. Am încredere că toți colegii mei înțeleg foarte bine acest aspect. Regulile, rigoarea, vocația pentru succes, toate acestea trebuie să continue tocmai pentru a nu transmite în piață ideea că am beneficiat de o conjunctură favorabilă. Rezultatele care ne bucură acum ne oblige mai mult decât atunci când le-am preconizat și ne-am întrebat cum facem să le atingem. Desigur ne dorim ca și anul viitor să organizăm ca și în acest an pe data de 15 mai-Ziua Familiei, 7-9 septembrie – Caravana Skoda să participăm din nou ca și partener de mobilitate al Festivalului Neversea sau să ne implicăm în acțiuni de caritate pentru comunitatea din care facem parte. În viitorul apropiat am vrea să ne extindem, să oferim clienților mai multe servicii la nivel occidental dar asta necesită un efort logistic și uman fără precedent pentru compania noastră. Cu toate acestea sunt convins că putem face asta într-un timp rezonabil și cu costuri care să arate calitatea managementului nostru.

Domnule director, vă mulțumesc pentru disponibilitate și vă doresc mult succes!         

Și eu vă mulțumesc pentru faptul că mi-ați oferit posibilitatea de a exprima aceste gânduri și vă așteptăm atât pe dumneavoastră cât și pe cititorii dumneavoastră să testați ultimele modele Skoda la showroom-ul nostru, Exclusiv Auto din Alba Iulia, str. Al.I. Cuza, nr.40.

Toate cele bune!

 

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 17087 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*