“Ion Dumitrel, drumurile din Apuseni și minciuna prin omisiune.” Comunicat din partea consilierilor județeni ai PSD

Președintele Consiliului Județean Alba, Ion Dumitrel, se fotografiază cu asfaltul proaspăt așternut în comuna Poșaga, din Munții Apuseni, și anunță că au început lucrările de asfaltare, însă omite în mod deliberat să spună că finanțarea lucrărilor s-a făcut prin Programul Național de Dezvoltare Locală, iar internauții, induși fiind în eroare, îl felicită pentru ”realizare”.

Reprezentanții PNL impresionează prin puterea lor de adaptabilitate și demonstrează că pot să-și schimbe purtarea și convingerile în funcție de împrejurări, pe de o parte criticând PNDL și pe de altă parte asumându-și rezultatele acestui program. Practic, Ion Dumitrel a postat fotografii pe rețeaua de socializare Facebook, a scris că au început lucrările la drumul care leagă satele Poșaga de Jos și Poșaga de Sus, respectiv că de-a lungul acestui traseu ne putem bucura de peisaje unice, dar a omis să spună care este sursa de finanțare a lucrărilor, ceea ce poate fi catalogată o minciună prin omisiune în condițiile în care oamenii au înțeles de aici că la această investiție contribuie Consiliul Județean Alba.

Astfel, ne vedem nevoiți să facem următoarele clarificări. Guvernul României a alocat, prin PNDL 1, pentru modernizarea drumurilor vicinale din comuna Poșaga 2.550.304 de lei, iar prin PNDL 2, pentru modernizarea drumurilor interioare din Lunca Arieșului suma de 4.634.337 de lei. În cadrul unui alt proiect de investiții, pentru modernizarea infrastructurii rutiere, a fost alocată suma de 5.484.080 de lei. De altfel – dacă tot suntem la capitolul infrastructură – precizăm că în urma investițiilor guvernamentale, la finalul acestui an vom avea covor asfaltic nou pe circa 100 de kilometri din DN 74 și DN 75, mai mult decât am prevăzut la începutul lui.

Nu am fi remis acest comunicat de presă dacă liderii PNL Alba ar fi fost la prima ”abatere” de acest gen. Spre exemplu, înainte de alegerile europarlamentare, primarul din Blaj, Gheorghe Valentin Rotar, anunța că Primăria Blaj și Spitalul Municipal Blaj ”vor achiziționa, împreună, un aparat angiograf de ultimă generație” când, de fapt, această investiție a fost suportată în proporție de 85% de către Guvernul României și doar 15% de către administrația locală. Valoarea investiției se ridică la peste 2,3 milioane de lei.

De asemenea, și pe pagina de Facebook ”PNL Alba” se remit informații false, ”întâmplător”, tot în preajma alegerilor. Spre exemplu, fondurile prin PNDL, cu care s-a construit o grădiniță din Valea Lungă au fost ”încurcate” cu fondurile europene. ”Vasile Pusca: Am reușit să mai încheiem încă un proiect derulat prin fonduri europene. De astăzi în comuna Valea Lungă a fost dată în folosință grădinița cu program normal ce va deservi toți preșcolarii din comună”. De fapt, pentru construirea respectivei unități de învățământ au fost alocați, de la Guvern, peste 2,2 milioane de lei.

Înțelegem publicitatea electorală – însă nu tolerăm minciuna – și recomandăm onestitate și fidelitate în redactarea acestor materiale pentru ca oamenii să fie corect informați, nu dezinformați.

Cu stimă,

Consilierii județeni ai Partidului Social Democrat Alba

 

 

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 19812 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*