INTERVIU Mihai Toma, managerul showroom-ului Giorgio Graesan din Alba Iulia

Mircea Trifu

Mihai, de curând, ai deschis, la Alba Iulia, un showroom de vopsele decorative produse de un brand celebru. Ce ne poți spune legat de acest subiect? 

Așa este. La finalul lunii februarie am inaugurat showroom-ul prin care comercializăm vopsele decorative, atât pentru interior, cât și exterior, din poziția de reprezentanți ai celebrului brand Giorgio Graesan. Vorbim despre produse premium dar vă asigur că raportul dintre calitate și preț este unul de excepție. Mizăm, pe de o parte, pe forța acestui brand dar, în paralel, le oferim clienților noștri și consultanță profesionistă, de la alegerea produselor și până la felul în care acestea trebuie folosite. Gama de vopsele pe care o oferim este extrem de generoasă și poate satisface cele mai pretențioase gusturi.

CITEȘTE ȘI FOTO: Celebrul brand Giorgio Graesan a ajuns și la Alba Iulia. Showroom de vopsele decorative, la superlativ!

Care sunt clienții cărora vă adresați?

În primul rând, nu putem vorbi strict doar de clienți premium. Mă refer și la faptul că produsele noastre au o durată de viață extinsă, astfel că dacă cineva dorește să investească în brandul Giorgio Graesan o face o dată și bine. Pe de altă parte, cei care apelează la noi nu sunt doar albaiulieni, fiindcă avem clienți din tot județul sau chiar din alte zone ale țării. Mai mult decât atât, produsele noastre sunt pretabile atât pentru locuințe individuale, cât și pentru amenajări ale unor pensiuni, hoteluri ori instituții.

(Galerie foto, la finalul articolului)

Care sunt reacțiile pe care le-ați primit, până în prezent, din partea clienților?

Excelente. Oamenii s-au convins de calitatea produselor și serviciilor pe care le oferim și suntem convinși că lucrurile vor sta la fel și pe viitor. Ne-am dorit să clădim, cu fiecare om care vine în showroom o relație bazată pe professionalism iar acest lucru îmi dă garanția că suntem pe drumul cel bun.

Unde vă pot găsi cei care doresc să achiziționeze produsele Giorgio Graesan?

Cei interesați pot afla toate detaliile legate de gama largă de produse și pot să se bucure de sfaturi de la profesioniști dacă aleg să viziteze showroom-ul nostrum aflat în Alba Iulia, pe Bulevardul Revoluției 1918, la nr 22. Îi asigur că vor găsi  găsi vopsele decorative unice, atât pentru interior, cât și pentru și exterior. De asemenea, pentru noutăți pot accesa pagina noastră de Facebook, la adresa  Giorgio Graesan AB.

Despre Giorgio Graesan

Viata familiei Graesan nu a fost niciodata in alb-negru: tatal, Luigi Graesan, imediat dupa razboi a fondat ALPI COLORI pentru fabricarea de vopsele pe baza de apa si pulberi de pigment. Celor doi fii ai sai, Giovanni si Giorgio, le-a fost greu sa tina pasul cu tatal lor energic in managementul pigmentilor, dar au luat la cunostinta si din curiozitatea creatoare a aparut dorinta de crestere si inovare. In anul 1970, Giovanni a lansat ALPI PARATI care producea tapet, in timp ce Giorgio avea ca obiectiv crearea si distribuirea de finisaje decorative inovatoare, folosind tehnici de marketing noi si cu culori puternice, in cele din urma devenind director comercial. In anul 1983, in necesitatea de a impinge mai departe afacerea lui Giorgio ii vine ideea de a infiinta Castoro care creea alternative pentru tapet. Prima mare schimbare a venit in 1987. AQUARIA a fost lansata pe piata. o vopsea in recipient de sticla.Aceasta a fost prima revolutie reala de marketing – peretii casei erau decorati cu o vopsea. In anul 1990, fenomenul SPATULA STUHHI a intrat pe piata. Acest produs natural, disponibil intr-o gama rafinata de culori, nu au fost lasat la voia intamplarii si s-a bazat intotdeauna pe axioma Culoare = Emotie. De atunci, acest produs a fost vazut in tot felul de culori si nuante. 1996 a vazut tonuri mediteraneene si nuante de Portofino (Colori di Portofino), in 1999 soarele fierbinte al Marocului (Sole di Marocco), iar in anul 2004 viata si energia de a trai in New York. La inceputul anului 2004, Giovanni a parasit aceasta lume si tapetul sau, lasand inovatie si optimism in inima tuturor celor care l-au cunoscut. In anul 2006 se schimba numele, devenind o companie mai flexibila, subliniind importanta relatiilor cu partenerii, adaugand cuvantul FRIENDS (Prietenii), reprezentand adevaratul scop: creearea unei retele de oameni respectuosi si fericiti sa lucreze spre perfectionarea individuala si sociala. O cautare continua pentru cele mai bune strategii de comunicare este de fapt motorul real al afacerii si calea spre coerenta si simplitate, iar mesajul a fost acoperit in ultimii ani prin imagini curate si continut in ascensiune, ca urmare a valului masiv de schimbare care rezulta din evolutia tehnologiei. Anul cu cea mai mare schimbare este 2012, cu prezentarea produsului SEGUI IL TUO ISTINTO, care va modifica cu siguranta perceptia asupra unui finisaj decorativ, folosind a treia dimensiune, reflectand calitatea si performanta produsului Segui Il Tuo Istinto. In anul 2015 s-a deschis primul magazin pilot din Milano pentru a declara participarea firmei in lumea designului si a modei. (p)

Banner USR plus
Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 22561 Articles
Contact: office@proalba.ro | 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*