INTERVIU Ioana Dineț Fleschin, manager Aristocrat Boutique

ioana dinet fleschinAș vrea să ne spuneți, pentru început, câteva cuvinte despre Aristocrat Boutique, afacerea pe care o manageriați la Alba Iulia…

Pot spune că, în anul 2010, afacerea aceasta m-a ales pe mine, nu eu pe ea. Printr-o conjunctură de întâmplări, la vremea respectivă, am preluat Salonul Ever After Décor de la doi oameni care au investit mult suflet în acest bussines  dar care au ales să plece din ţară.  În 2011 am reorganizat întreaga structură a afacerii, am schimbat locaţia, am apelat la un birou de arhitectură pentru decoraţiunile interioare, iar brandul sub care activăm acum a devenit Aristocrat Boutique. În clipa de față, suntem mândri să spunem că cei ce ne trec pragul rămân impresionaţi de tot ceea ce găsesc aici, începând cu decorul, rochiile expuse şi respectul cu care sunt trataţi.

Ce produse comercializaţi la Aristocrat Boutique?
Oferta noastră este compusă din rochii de mireasă, rochii de ocazie şi accesorii (voal, bijuterii, poșetuțe, buchete handmade unicat etc.). Rochiile de mireasă le avem atât spre vânzare cât şi spre închiriere. Mireselor noastre le oferim posibilitatea ca, după nuntă, să aducă rochia în regim de consignaţie, tot  în salonul nostru, având astfel posibilitatea de a recupera o parte din suma investită. Toate produsele noastre sunt achiziţionate de la furnizori români, pentru că noi credem foarte mult în ideea de a susșine economia locală și pe cea națională. Cu mândrie vă spunem că produsele noastre sunt foarte competitive, atât că design cât și ca și calitate a materialelor și nu este greșit să spunem că întrec produse foarte renumite din Uniunea Europeană.

aristocrat 02Care sunt atuurile afacerii dumneavoastră pe piață ?
Punctul de la care pornim mereu este satisfacerea nevoilor clientelor noastre. Ne străduim să le oferim ceea ce li se potriveşte perfect atât din punct de vedere al ofertei de rochii de mireasă din salon, cât şi din punct de vedere al bonusurilor oferite. Mulţumirea noastră cea mai mare este atunci când viitoarele mirese se simt în largul lor cu noi şi apoi pleacă cu zâmbetul pe buze. Cu majoritatea păstrăm legătura pe reţelele de socializare şi ne bucurăm sincer când vedem că au arătat minunat la nuntă şi mai ales apoi când apare şi un bebeluş. (apropos, contul nostru de facebook este AristocratBoutique Alba Iulia). De asemenea, participăm în permanență la târgurile de profil (ne veţi găsi în 7-9 martie la cel organizat de Alba Mall) unde ne străduim să oferim condiţii cât mai bune şi mai comode pentru clientele noastre care vor să şi probeze rochiile de mireasă, nu doar să le admire pe umeraşe. De asemenea, foarte importat pentru orice afacere este relaţia cu furnizorii. Noi avem o legături foarte strânse cu aceştia, bazate pe încredere reciprocă şi mereu pe filosofia win-win. Atuul nostru principal este, cu siguranţă, faptul că suntem o echipă unită, că salonul reprezintă o a doua noastră casă unde venim cu mare drag în fiecare zi.

Ce consideraţi că vă deosebeşte de concurenţă?
Concurenta este benefică pe orice piaţă, dar adevărata concurență este cea cu tine însuţi. Suntem datori să evoluăm, să ne întrebăm mereu cum ne putem îmbunătăţi propria viaţă dar și pe cea a celor din jurul nostru. Datorită acestui mod de a gândi am reuşit să facem ca Salonul Aristocrat Boutique, prin fiecare aspect pe care îl implică, să fie unic în judeţul Alba. Acest lucru este demonstrat de calitatea materialelor, a tehnicii cu care sunt executate rochiile, de faptul că avem modele extrem de diverse. De asemenea, avem un spațiu generos special dedicat probării rochiilor, încercând să oferim maximul de confort pentru clientele care ne calcă pragul. Miresele noastre încep să se simtă deja ca nişte prinţese din momentul în care vin la noi la salon. Iar viitorii miri pot să se relaxeze în linişte citind reviste dedicate cailor putere pentru a nu se plictisi până când este gata şedinţa de probă.

De unde sunt clienţii dumneavoastră? Doar Alba Iulia sau şi din alte localităţi ale judeţului?
Cam jumătate din viitoarelor mirese sunt din judeţul nostru, iar restul din toată ţara. De foarte multe ori ne sună cliente din Bucureşti să îşi facă programare şi rămân foarte uimite când le spunem că suntem din Alba Iulia, la 400 km distanță. O parte dintre ele aleg să vină până aici pentru că preţul rochiilor este mult mai bun decât în sudul ţării (ca de altfel şi faţă de cel din judeţele învecinate) iar consilierele de vânzări au o atitudine mult mai deschisă.

aristocrat 08Cu cât timp înainte de nuntă ar trebui să înceapă o viitoare mireasă căutarea rochiei?
Avem mirese care încep căutarea cu un an înainte, altele doar cu o lună. Eu recomand să se înceapă cu cel puţin jumătate de an înainte. Astfel una dintre marile problem ale nunții este rezolvată din timp și se elimină stresul sau alergătura pe ultima sută de metri. Trebuie ţinut cont şi de faptul că, dacă unei cliente nu îi este bună o rochie din stoc şi optează pentru a o face pe comandă, timpul de execuție va fi de circa o lună de zile.
Cum le ajută personalul unui salon pe mirese în alegerea rochiei potrivite?
De preferat este varianta cu programare. Astfel, miresele beneficiză de întreaga noastră atenţie. Le rugăm să ne împărtăşească din viziunea pe care o au deja  formată despre ceea ce îşi doresc. Apoi, în funcţie de dorinţa lor, dar şi de ceea ce noi considerăm că le-ar pune în valoare, le sfătuim să probeze anumite modele.  În cazul fetelor mai tinere, care vin însoţite de mămicile lor, vor exista întotdeauna diferenţe între ceea ce ele îşi doresc şi ceea ce mama îşi închipuie că ar trebui să poarte viitoarea mireasă. Este bine ca fetele să respecte şi părerea mamei şi să ducă la cabina de probă şi modelul ales de aceasta. În momentul probei, fiecare va vedea cel mai bine ce rochie i se potriveşte atât siluetei cât şi temperamentului. Totuși, dacă clienta nu reuşeşte să se hotărască ce model să aleagă, de fiecare dată încercam să îi venim în ajutor analizând împreună detaliile rochiei şi astfel, discutând cu o altă persoană, decizia devine mult mai uşoară. Un mic sfat: este bine ca mireasa să ne indice bugetul în care trebuie să ne încadrăm pentru că nu are rost să probeze rochii cu mult peste buget şi să îi rămână gândul la una din ele.

Ce ne puteți spune despre ajustarea rochiei după achiziţionare?
Orice modificare de genul scurtat, strâmtat, ataşat bretele este făcută direct la furnizorul nostru, fără nici un cost suplimentar pentru clientă. De asemenea, dacă nu este bun ca mărime un model de pe stoc, putem să îl facem pe comandă, pe alb sau ivore, exact pe dimensiunile miresei.

Ce sfaturi aveţi pentru clientele dumneavoastră?
Aveţi grijă pe cine alegeţi să vină cu dumneavoastră. Puteţi să începeţi căutarea rochiţei cu oricine doreşte să vă însoţească, dar când vă hotărâţi să probaţi, luaţi cu dumneavoastră o persoană, maxim două, în care aveţi mare încredere. Personal, mi se pare excelentă ideea de avea un wedding planner talentat cu care să discutaţi toate detalii şi care să vină să vă ajute inclusiv în alegerea rochiei.

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 21859 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

1 Comment

  1. Buna ziua,
    Va rog frumos sa-mi comunicati daca puteti vinde in regim de consignatie proprietatea mea doua rochii de seara
    Va multumesc anticipat
    In caz afirmativ doresc adresa dvs. si nr. de telefon
    Nr.meu de telefon 0762855331

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*