Incompetenta si nepasare a furnizorilor de servicii de internet din Alba Iulia

Cu putin timp in urma, de voie, de nevoie, am ajuns sa ma mut, in chirie bineinteles, ca vorba aia „pune deoparte bani de casa de unde nu-i”, intr-un cartier din mijlocul orasului Alba Iulia. Pentru ca job-ul meu necesita munca online, am fost nevoit sa umblu sa fac un contract de internet mai de „doamne-ajuta”. Prima oara, am poposit in sediul din oras al unei mari companii de televiziune si internet, care face sute si sute de reclame, iti umple cutia postala de flaiere cu promotii si mai si vin la usa agenti pentru a te imbia sa contractezi cu ei (acestia nu au nici o vina, ei doar vor sa isi castige comisionul), si sa aflu ca nu au tras cablu, in zona respectiva, deoarece nu au stalpi de care sa il lege. Deoarece am dat de aceste probleme tehnice, am trecut la un urmator furnizor de internet unde a venit bomba. Dupa ce un angajat al firmei in cauza a venit si a verificat, a dat ok-ul pentru instalare, noi aflati in nevoie, am completat si am semnat un contract cu acea firma, urmand ca dupa 2 zile sa ne conecteze la internet. Dar ce sa vezi? In ziua stabilita pentru conectare, primim un telefon prin care ni se comunica faptul ca nu ne pot conecta la reteaua lor de internet, deoarece nu au trase cabluri in zona… Prima reactie, in gandul meu, a fost: „asta isi bate joc de mine”, urmand a intreba, calm, persoana de la celalalt capat al liniei telefonice pentru ce am mai facut atunci contract. Raspunsul a fost unul de asteptat: „Stiti, nu am verificat cum trebuie si ne cerem scuze”, dupa care, tot pe un ton calm, specific mie, le-am multumit si am inchis.

Acum stau si ma intreb daca nu cumva este normal ca o firma, ce se pretinde a fi un bun furnizor de internet, sa aiba totusi o oarecare baza de date cu aria pe care o pot acoperii cu retea de internet, oare persoana trimisa sa verifice nu a fost interesata doar de semnarea unui contract, oare care ar fi fost rectia patronului firmei daca ar fi fost contactat de OPC? Tin sa precizez ca nu este singurul caz de genul, in care este implicat acelasi furnizor de internet, incompetent si nepasator.

Adrian Neamtu

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 14388 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

1 Comment

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*