Evenimentele din Bucuresti si Alba Iulia din acest weekend vor incheia campania Family Olympics 2012

In perioada 28-29 iulie evenimentele Family Olympics organizate de Asociatia 11even, Dolce Sport si World Vision Romania poposesc simultan la Bucuresti în Parcul Tineretului și la Alba Iulia, în parteneriat cu Fundatia PAEM Alba, în Parcul I.L. Caragiale (in fata Casei de Cultura a Studentilor). Stafeta in saci, stafeta cu baloane, badminton pentru familii, fotbal, minigolf, ski race, baschet, tir cu arcul, multe concursuri si demnostratii sportive, sunt doar cateva dintre surprizele care ii asteapta pe toti cei care vor vizita spatiul Family Olympics. Mai multe informatii si înscrieri sunt disponibile pe www.fo2012.ro. Cateva mii de persoane au participat weekendurile trecute la Family Olympics in Cluj-Napoca, Piatra Neamț, Bistrita, Timisoara, Sibiu, Iasi, Mamaia si Ploiesti iar  cel mai mare succes l-au avut competitiile de tir cu arcul, ștafeta în saci, ski race, sau alergarea cu balonul, întrecerile de baschet, fotbal si badminton. Cei mici, dar si cei mari, s-au bucurat atât de jocuri cât și de premiile primite. Voluntarii care au participat la cele doua evenimente s-au implicat cu entuziasm și multă energie în organizarea competitiilor sportive „Family Olympics”. Tot ei au fost si cei care au vorbit celor prezentati despre cele 18.000 de ghiozdane pe care organizatorii – Organizatia World Vision Romania si Fundatia 11leven – și-au propus sa le doneze elevilor fără posibilități din mediul rural.  Doar 10 orase din Romania au beneficiat in 2012 de prezenta jocurilor si concursurilor Family Olympics, iar Alba Iulia este unul din aceste orase. Peste 400 de premii si podiumul famililor olimpice ii asteapta pe toti cei din Alba Iulia care doresc sa paricipe la evenimentul din acest weekend!

“Family Olympics” are la bază spiritul de familie, mişcarea şi activitatea în comun. “În România numărul celor care practică un sport în familie este mic şi, în acest context, prin evenimentele ‘Family Olympics’ dorim să oferim un exemplu de idei, concursuri si activităţi care pot fi organizate ulterior şi în familie sau în grupuri mici de prieteni”, a declarat Ovidiu Neamţu, iniţiatorul acestui concept. “După <<Cea mai mare oră de sport>> pe care a organizat-o Dolce Sport susține şi <<Family Olympics>>  ca parte a campaniei pro-sănătate, <<Miscarea face bine>>, lansată de postul TV în 2011, prin care vrea să demonstreze încă o dată că mişcarea este pentru toată lumea, nu numai pentru cei care practică sportul regulat. Sustinând <<Family Olympics>> ne propunem să convingem toţi membrii familiei să iasă din casă şi să facă mişcare. Suntem personal responsabili de cât de sănătoşi suntem, de cum avem grijă de noi, de aceea vrem sa le transmitem oamenilor ca mişcarea face bine!”, spune Cosmin Băleanu, comentator Dolce Sport. Primul obiectiv al “Family Olympics” este acela de a susţine un program de prevenire a abandonului şcolar, iniţiat de World Vision România şi intitulat “Ghiozdanul plin cu vise”. “Ne propunem să strângem 100.000 de lei pentru a oferi 18,000 de ghiozdane copiilor din mediul rural”, declară Cătălin Popa, director național World Vision România. Al doilea obiectiv este acela de a mobiliza peste 50.000 de persoane – adulţi şi copii – care să ia parte la aceste evenimente. În cadrul concursurilor sunt puse în joc peste 4000 de premii oferite de Dolce Sport. “Family Olympics” reprezintă o serie de evenimente pentru petrecerea timpului liber în mod plăcut, stimulativ, alături de familie şi prieteni,  oferit de Asociaţia 11even alături de Dolce Sport şi World Vision România. Lista sponsorilor naţionali include: Kaufland România, www.clickshop.ro, Ambient, Media Expert, Medicover, Kas, Amprenta Advertising. Evenimentele se desfăşoară cu sprijinul consiliilor locale si al inspectoratelor şcolare judeţene.

Despre Asociaţia 11even

Asociaţia 11even îşi propune să creeze evenimente deosebite în zona dezvoltării personale şi în zona sportivă şi de familie. Asociaţia 11even este organizator principal al evenimentelor 11even, derulate în peste zece oraşe din România şi din Europa, precum şi a altor proiecte pentru comunitate.

Despre Dolce Sport

Înfiinţat în a doua parte a anului 2010, canalul TV Dolce Sport a fost lansat pentru a adăuga valoare serviciilor de televiziune oferite de Romtelecom, prin conţinut sportiv de calitate şi exclusiv, și cea mai bună echipă de comentatori, care să creeze o nouă experiență clientului de televiziune din România. Astăzi, Dolce Sport are în portofoliu 5 canale, din care două cu emisie permanentă, două cu emisie temporară şi unul în format HD.

Despre World Vision Romania

World Vision este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, de dezvoltare şi advocacy punând în centrul activităţii bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile si comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptãtii. Inspiraţi de valori creştine, lucrăm cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen. World Vision România este o organizaţie parteneră a World Vision International, prezentă în peste 100 de ţări din întreaga lume. De mai mult de 20 ani dezvoltăm în România programe în peste 200 de comunităţi rurale din 8 judeţe. De-a lungul timpului am oferit sprijin pentru mai mult de 350.000 de copii şi de adulţi. Prin activităţi de reintegrare familială, dezvoltare comunitară, proiecte medicale, programe de educaţie ţi dezvoltare economică, asistenţă umanitară în cazul situaţiilor de urgenţă, stimulăm o atitudine activă şi implicarea în schimbarea condiţiei de sărăcie din România, având ca scop final bunăstarea copilului.

Despre programul “Ghiozdanul plin cu vise”

Copiii vor să arate cu mândrie că sunt elevi dar nu o pot face pentru că lipseşte ceva esenţial: ghiozdanul.Alătură-te nouă şi împreună să prevenim abandonul şcolar! 18.000 de copii din mediul rural au nevoie un ghiozdan. Pentru Elena din Brabova ghiozdanul este o plasă de rafie care îi raneşte mâinile în fiecare zi. A văzut un ghiozdan adevărat dar la copii “mai bogati” spune ea. “O casă pentru carţi” este descrierea copiilor pentru acest obiect atât de necesar oricărui elev. Ei spun dezamagiti că oamenii nici nu ştiu că merg la şcoală când îi văd cu plase în mână şi nu cu un ghiozdan în spate. Aminteşte-ţi de prima zi de scoală şi imagineaza-ţi-o fără ghiozdanul nou pe care îl purtai atât de mandru. Ajută-ne să oferim copiilor acest mic dar care pentru ei înseamnă atât de mult! Este nevoie de 18.000 de ghiozdane ca 18.000 de vise sa fie împlinite! Poti trimite un copil la scoală cu inima plină de mândrie şi fericire că este cu adevărat elev!  Ghiozdanul este identitatea elevului!

Pentru informatii suplimentare va rugam contactati:

Andra Domșa – Responsabil PR FUNDAȚIA PAEM ALBA

andra.domsa@paemalba.ro 0744821384

 Ovidiu Neamtu – Coordonator national “Family Olympics”

ovidiu@11even.ro 0722634055

Laura Runcanu – Specialist comunicare World VisionRomania

laura._runcanu@wvi.org 0731444682

aracer.mobiпрограммы для взлома архивов скачать

Despre Redacția ProAlba 37275 Articles
Contact: office@proalba.ro | 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*