E.ON Energie România lansează o campanie națională de informare pe tema liberalizării

E.ON Energie România lansează campania “ABC-ul liberalizării”, prin care își propune să-i informeze pe toți cei interesați asupra celor mai importante aspecte legate de alegerea unei oferte concurențiale de electricitate sau gaze naturale.

De la începutul anului 2021, prețurile la energia electrică sunt determinate de evoluția pieței, așadar nu mai sunt stabilite de către autorități. În cazul gazelor naturale, liberalizarea pieței a avut loc la 1 iulie 2020.

Întrebările primite în ultima perioadă de companie de la clienți arată că, în pofida demersurilor de informare făcute până în prezent, persistă încă nelămuriri privind schimbările aduse de liberalizarea pieţei de energie.

Știm cât de important este pentru clienții nostri și nu numai să fie ghidați în acest proces de liberalizare a pieței de energie. Iar noi, prin această nouă campanie de comunicare, ne asumăm acest rol de a veni în sprijinul clienților și de a răspunde nevoii lor de informare”, spune Claudia Griech, director general adjunct al E.ON Energie România.

Obiectivul campaniei este să răspundă pe înțelesul tuturor la întrebările concrete pe care le pun consumatorii despre ce înseamnă liberalizarea pieței de energie, cum să aleagă o ofertă potrivită, la ce să fie atenți atunci când aleg o ofertă și ce se întâmplă dacă nu aleg o ofertă în piața liberă.

Campania se lansează astăzi și se va derula pe o perioadă de două luni de zile, prin intermediul mass-media și al canalelor digitale. Totodată, pe website-ul eon.ro este dezvoltată o secțiune specială unde consumatorii pot regăsi răspunsuri la cele mai importante întrebări privind acest proces.

Despre E.ON Energie România
E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,3 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a circa 16 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

 

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 24677 Articles
Contact: office@proalba.ro | 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*