Concluziile întâlnirii de la Alba Iulia cu antreprenorii din proiectul Alternative pentru șomaj

Cornel Comsa Europarlamentare

antreprenori 1Asociația Pakiv România a organizat în perioada 26-27 martie 2013, la Alba Iulia, o întâlnire cu antreprenorii care și-au înființat afaceri prin proiectul „ALTERNATIVE PENTRU ŞOMAJ – promovarea şi dezvoltarea competenţelor şi activităţii antreprenoriale în rândul şomerilor” în cele trei regiuni de implementare: Centru, Nord Est și Nord Vest.

Evenimentul a fost organizat în colaborare cu partenerii din proiect, în cadrul activității

2.3 Elaborarea unui ghid de bune practici și programe inovatoare și a avut loc la Hotelul Parc, din localitate.

Scopul și obiectivele întâlnirii au fost atinse întrucât au fost puse bazele înființării unei rețele profesionale, a unei burse de mărfuri și a unui portal video online. De asemenea, au fost selectați antreprenorii care să participe la o întâlnire de lucru în Grecia, în luna aprilie a.c.

antreprenori 2Conform agendei evenimentului, în prima zi, 26 martie 2013, au fost selectați de către o comisie, în baza documentației depuse în acest sens, antreprenorii care urmează să participe în luna aprilie la întâlnirea de lucru din Grecia. În acest sens, Grupul de Coordonare al Proiectului, format din reprezentanți ai partenerilor implicați în proiect a decis ca un număr cât mai mare de antreprenori români să aibă oportunitatea de a participa la întâlnirea din Grecia. Astfel, în loc de șase antreprenori români vor pleca în Grecia mai mulți. În urma studierii documentației depuse și a interviurilor susținute în fața comisiei de selecție, 13 antreprenori au fost selectați pentru a lua parte la schimbul de bune practici din Grecia.

A doua zi, 27 martie 2013, a  avut loc întâlnirea propriu-zisă cu antreprenorii, în prezența domnului prefect de Alba, Gheorghe Feneșer. Aceștia au avut ocazia să își prezinte succint afacerile și să pună bazele viitoarelor colaborări în cadrul rețelei profesionale din care vor face parte. Domnul Prefect Feneșer i-a asigurat pe antreprenori de tot sprijinul propriei persoane și a instituției pe care o reprezintă  în orice solicitare sau problemă pe care o întâmpină în antreprenoriderularea afacerilor. În cadrul aceluiași eveniment au avut loc prezentări și discuții asupra întâlnirii de lucru din Grecia și a rețelei profesionale (antreprenorilor li s-au furnizat informații despre cum va arăta site-ul web și ce tip de date va cuprinde).

Proiectul „ALTERNATIVE PENTRU ŞOMAJ – promovarea şi dezvoltarea competenţelor şi activităţii antreprenoriale în rândul şomerilor”, prin elementele de noutate, inovatoare pe care le implementează cât și rezultatele atinse până în prezent, are toate caracteristicile unui proiect de succes care va putea fi multiplicat și în alte zone ale țării pentru a oferi o alternativă la șomaj: antreprenoriatul.

Pro Romania
Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 18175 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*