Clienții își pot deschide conturi 100% online la CEC Bank, din țară sau din străinătate

CEC Bank, instituția financiară cu cea mai lungă tradiție și cea mai extinsă rețea din România, lansează procesul de contractare online, la distanță a  serviciilor bancare, prin lansarea pachetului ”Bun venit”.  Pachetul „Bun venit” include un cont curent, emiterea unui card de debit și acces la Mobile Banking. Contul curent și accesul la Mobile Banking se activează instant, după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul se emite si se trimite prin poștă la adresa indicată.

”Extinderea serviciilor și a bazei de clienți inclusiv prin atragerea de clienți la distanță, din România și din diaspora este parte din planul de afaceri al CEC Bank, agreat cu Comisia Europeană în procesul de aprobare a majorării de capital, în condiții de piață. Deschiderea conturilor de la distanță, 100% online, fără deplasări la ghișeele băncii și fără hârtii este parte din soluția pe care o oferim celor pentru care timpul este o resursă prețioasă.”, a declarat Bogdan Neacșu, președinte director general al CEC Bank. Pentru deschiderea 100% online a contului se accesează pagina dedicată de pe site-ul cec.ro și se parcurge fluxul pentru activarea serviciilor. Sunt necesare cartea de identitate românească, un telefon mobil sau un calculator cu camera video și cu acces la Internet.

Serviciile bancare pot fi accesate atât de clienții din România, cât și de cei din diaspora. Pentru deschiderea de conturi de la distanță, CEC Bank se bazează atât pe algoritmi de inteligență artificială pentru recunoașterea  actelor de identitate cât și pentru recunoaștere facială, dar și pe o verificare personală, realizată de către angajați ai băncii, în cadrul unui scurt apel video. Lansarea serviciilor bancare de la distanță a presupus dezvoltarea platformei IT necesare folosind atât resurse interne, cât și servicii specializate din surse externe, precum soluțiile pentru recunoașterea datelor și pentru recunoaștere facială. De asemenea, pentru serviciile de inrolare online, CEC Bank a colaborat cu un start-up românesc, FintechOS. Comisioanele de administrare sunt ZERO pentru clienții care au un rulaj lunar de peste 700  de lei, altfel aplicându-se un comision de 5,9  lei/lună.

Despre CEC Bank

CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent peste 2 milioane de clienți, cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și active de 29,3 miliarde lei, la sfârșitul anului 2018.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească, care oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și phone-banking (Tele CEC).
Statul român, prin Ministerul Finanțelor Publice, este unicul acționar al CEC Bank, iar în luna noiembrie a acestui an (a.c. 2019), în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane lei.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 21819 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*