Cetatea „Alba Carolina”, promovată la nivel național prin produse de birotică și papetărie. Un proiect al Cora Trade Center, în colaborare cu municipalitatea locală

AlbaCarolina-7Din dorința de consolidare a brandului Cetății „Alba Carolina”, compania Cora Trade Center lansează o linie proprie de produse de papetărie și birotică, ce poartă însemnul original și imaginea cetății. În cadrul unei conferințe de presă desfășurată joi, 1 septembrie 2016, și la care a luat parte și primarul Mircea Hava, Cosmin Stanciu, managing partner CTC și Mariel Petric, managing partner CTC, au oferit detalii privitoare la acest ambițios proiect. Vă reamintim faptul că CTC a fost înființată în anul 2005 iar în momentul de față are o cifră de afaceri de circa 10 milioane de euro.

 AlbaCarolina-8Am vrut să ne arătăm sprijinul pentru comunitatea locală și pentru municipiu, prin implicarea activă în promovarea Cetății “Alba Carolina”. Avem peste 1000 de clienți, companii active din toată țara, și acestea vor ajuta la promovarea brand-ului de oraș. Ne dorim ca proiectul, pe care ne propunem să îl continuăm și anul viitor, să fie unul de succes și de referință pentru oraș și pentru CTC, a declarat Mariel Petric, managing partner al Cora Trade Center.

AlbaCarolina-1La rândul său, Cosmin Stanciu, managing partner al Cora Trade Center a precizat, în cadrul conferinței de presă că suntem mândri să fim una dintre companiile care au pus umărul la dezvoltarea orașului și a Cetății. Toate produsele de papetărie sunt făcute în tipografia proprie a CTC și realizate de departamentul nostru de creație. Acestea se vor regăsi în librării și instituții publice din toată România, sub brandul Rosetta

AlbaCarolina-2La conferința de presă a fost prezent și primarul municipiului Alba Iulia. Mircea Hava s-a arătat entuziasmat de proiectul celor de la CTC.  “este o promovare deosebită, o promovare gratis. Primăria a pus la bătaie doar dosarul de branding și sigla care, de altfel, este publică. Vă mulțumesc pentru ceea ce faceți, este un lucru deosebit”.

Istoria Cora Trade Center

Încă din anul 2005, de la înființare, CTC  și-a îndreptat atenția către dezvoltare continuă și soluționarea eficientă a problemelor clienților CTC.

AlbaCarolina-4 Erich Krausse, Herlitz, Xerox și Vibac devin, în 2009, parteneri ai Cora Trade Center. Un pas important care dovedește nevoia de perfecționare și de a aduce calitate clienților companiei.

Cora Trade Center înregistrează, în anul 2010, prima marcă proprie de produse de papetărie la OSIM, sub numele Rosetta. Articolele sunt produse integral în tipografia proprie, Golden Soul, și au fost create spre a aduce un plus de valoare și culoare prin calitatea materialelor, tuturor clienților.

AlbaCarolina-5Un proces continuu de creștere, un număr mare de obiective atinse și încă pe atăta energie pentru proiecte viitoare, au plasat compania Cora Trade Center în topul celor mai bune companii de distribuție din domeniul papetăriei, biroticii și serviciilor complementare.

În anul 2015, Cora Trade Center devine partener autorizat al Microsoft și deschide primul magazin offline de birotică și papetărie în Alba Iulia, orașul de suflet al companiei – CTC Store.

Numărul mare de parteneri ai CTC se întinde în 2016 pe teritoriul României, făcând astfel ca fiecare produs Rosetta să ajungă mai aproape de fiecare client individual, aducând soluții pentru școală sau birou.

 

Despre Redacția ProAlba 37252 Articles
Contact: office@proalba.ro | 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*