Albaiulienii nu par atrași de plata dărilor locale prin sistemul electronic. Autoritățile revin cu precizări

oameniCu toate că la Alba Iulia s-a implementat un sistem modern şi facil de plată, sunt putini cei care au ales sa foloseasca acest procedeu: 120. Util de avut in vedere e că în ultima şedinţă de Consiliu s-a decis ca orice contribuabil care-şi plăteşte restanţele avute la data de 31 decembrie 2012, inclusiv amenzi, în perioada 1 martie 2013 – 30 aprilie 2013 va fi scutit de majorări şi penalităţi de întârziere la data plăţii.  Iată care sunt modalităţile de plată pentru taxele şi impozitele locale:

 

1. Plata electronică cu cardul prin intermediul ghişeului virtual de plăţi www.ghiseul.ro

2. Plata electronică folosind servicii de internet banking

3. Ordin de plată la bancă (C.U.I. 4562923)

4. Plata prin mandat poştal

5. Plata cu cardul (POS) la sediul Direcţiei Venituri

6. Plata în numerar la sediul Direcţiei Venituri

 Informaţiile şi obligaţiile de plată personale pot fi obţinute online, accesând portalul primăriei https://extranet.apulum.ro.  Pentru cei care doresc să folosească sistemul electronic este oferit un set de instrucţiuni utile pentru obţinerea unui cont de utilizator al portalului. Iată mai jos paşii pe care trebuie să-i urmaţi:

– din secţiunea „Doresc cont” a portalului solicitaţi crearea unui cont

– trimiteţi electronic solicitarea

– confirmaţi adresa de email

– vă prezentaţi la sediul Primăriei, Calea Moţilor, Nr. 5A, Biroul Informatică (camera 20), cu actul de identitate, pentru activarea contului si furnizarea parolei. În cazul persoanelor juridice, suplimentar, este necesar sa prezentaţi o copie după certificatul de înmatriculare al firmei şi o împuternicire.

 

 

 

 

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 20293 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*