5 sfaturi care să te ajute în campania de optimizare SEO a site-ului tău

Dorești ca optimizarea SEO să fie un succes și pentru site-ul tău? Uneori este destul de greu să ții pasul cu toate modificările și update-urile Google. De aceea, pentru a reuși, trebuie să elimini mai întâi practicile ineficiente și să le înlocuiești cu strategii eficiente, bazate pe conținut de calitate. Iată 5 modalități excelente de a îmbunătăți rezultatele campaniei tale de promovare SEO.

  1. Utilizează social media în favoarea ta

Aproape toate site-urile, indiferent de profilul lor (e-commerce sau site-uri de prezentare) utilizează Social Media pentru a stimula și sprijini campania SEO pe care o desfășoară, iar în viitor, se estimează că platformele sociale precum Twitter, Facebook și LinkedIn vor câștiga o importanță deosebită pentru poziționarea pe pagina de rezultate Google.

Pe măsură ce conținutul de pe social media devine indexat de Google și de alte motoare de căutare (precum Bing), linia dintre „web” și „social media” va avea un impact major în ceea ce privește strategiile SEO. Așadar, pregătește-te din timp pentru acest lucru, optimizând conținutul de pe social media pentru o vizibilitate maximă. Dar trebuie să fii antent, fiind important să creezi conținut semnificativ și interesant, nu doar să înșiri cuvintele cheie cu gândul la ranking. Concentrează-te numai pe calitatea conținutului – rankingurile vor veni dacă ai în vedere acest lucru.

  1. Prioritizează mobile SEO

Utilizatorii folosesc tot felul de dispozitive, cum ar fi tablete, smartphone-uri, laptopuri etc. pentru a naviga pe internet. De aceea Google, prin Mobile First Index, s-a asigurat că site-urile mobile friendly sunt cele care benficiază de rankinguri mai bune. Deci, dacă nu ai făcut-o deja, este timpul să modifici modul în care conceptualizezi și creezi strategii SEO. Asigură-te că tot conținutul de pe site-ul tău, de la fonturi și culori la conținut sau designul logo-ului și al butoanelor este optimizat pentru mobil, dacă vrei să rămâi în fața competitorilor tău.

  1. Folosește video marketing

Videoclipurile reprezintă o parte semnificativă a internetului și, implicit, a căutărilor pe Google. De fapt, motorul de căutare a început să acorde o importanță semnificativă rezultatelor care oferă răspunsuri explicite, precum video-urile „cum-să”. Deci, dacă vrei să te folosești la maximum de snippeturile Google, apărând în așa-numita „poziție 0”, videoclipurile pot fi răspunsul pe care îl cauți. De acum încolo, încearcă să incluzi un clip interesant în conținutul tău, care să includă în titlu cuvinte cheie căutate de publicul țintă al profilului businessului tău .

  1. Acordă atenție tehinicii Local SEO

Din momentul în care Google a a lansat update-ul de algoritm „Pigeon”, Local SEO a căpătat o importanță semnificativă, iar marketerii au început să se concentreze asupra acestei nișe a optimizării SEO. În calitate de antreprenor online, trebuie să îl lași pe Google să știe unde îți desfășori activitatea și ce produse și servicii oferi. Astfel cresc șansele tale de a apărea pe paginile de rezultate ale căutărilor local, ceea ce duce la o conversie mai bună întrucât apari mai des „în fața” publicului relevant. Este necesar ca toate paginile tale să includă numele firmei în toate meta titlurile și adresa în footerul paginii principale. Concomitent, asigură-te că utilizezi cuvinte cheie specifice locației și personalizați conținutul în funcție de aceasta, pentru ca site-ul tău să câștige trafic și conversii prin optimizarea Local SEO.

  1. Utilizează instrumentele online de monitorizare și îmbunătățire a campaniei SEO

Sunt disponibile multe instrumente online, care fac mai ușoară optimizarea site-ului tău. Utilizându-le și interpretând corect datele furnizate de acestea, site-ul va începe să se situeze mai sus în pagina de rezulate. Unelte cum ar fi Google Search Console, Google Analytics și plug-inul Yoast SEO te pot ajuta să evaluezi conținutul și performanța paginilor site-ului tău din punct de vedere SEO, să observi și să corectezi erorile din conținutul acestuia și, pe termen lung, să crești vizibilitatea site-ului în mare măsură.

În cele din urmă, să obții succes printr-o campanie de optimizare SEO are la bază furnizarea de conținut util și relevant publicului țintă, într-un mod ușor de înțeles pentru acesta. Așadar, concentrează-te pe îmbunătățirea experienței utilizatorilor și folosirea cuvintelor cheie nu pentru a-i momi pe site-ul tău, ci pentru a fi acolo unde trebuie să fii când utilizatorii au nevoie de tine.

 

Redacția ProAlba
Despre Redacția ProAlba 17087 Articles
E-mail: office@proalba.ro Telefon: 0740.430.128

Fii primul care comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*